vytisknout velikost písma Volvo XC90 Lounge Concept prišlo o jedno sedadlo a dostalo botník

Volvo XC90 Lounge Concept prišlo o jedno sedadlo a dostalo botník

Volvo nepredstavuje na autosalóne v Šanghaji iba luxusné XC90 Excellence so štyrmi samostatnými sedadlami. Vidieť je ešte navyše prevedenie Lounge Concept, ktoré má sedadlá len tri, ale na druhú stranu ponúkne botník, domáce kino, veľký stôl a rad ďalších pre manažérov užitočných vecí.

Vo Volve Lounge Concept totiž nenájdete sedadlo spolujazdca, takže sa do neho zmestia maximálne dvaja cestujúci plus vodič. Miesto vpravo vzadu je určené pre majiteľa, ktorý má pred sebou akúsi multifunkčnú skrinku, kam si môže odložiť svoje topánky a potom si na nej dať svoje nohy a pohodlne sa natiahnuť.

Súčasťou je tiež veľký stôl, dámy určite ocenia osvetlené zrkadlo a zásuvku na šperky. Keď zrkadlo otočíte, objaví sa sedemnásťpalcový displej pre prípad, že by ste si chceli cestovanie skrátiť sledovaním nejakého filmu.

Volvo chce týmto koncept ukázať, že myslí aj na vysoko postavených manažérov a hnuteľných ľudí, respektíve že je táto automobilka schopná stvoriť maximálne luxusné vozidlo. Uvidíme, či sa bude takáto XC90 nakoniec predávať.

volvo3_01.jpgvolvo3_02.jpgvolvo3_03.jpgvolvo3_04.jpgvolvo3_05.jpgvolvo3_06.jpgvolvo3_07.jpgvolvo3_08.jpgvolvo3_09.jpgvolvo3_10.jpgvolvo3_11.jpgvolvo3_12.jpgvolvo3_13.jpgvolvo3_14.jpgvolvo3_15.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY