vytisknout velikost písma Volvo XC90 Lounge Concept prišlo o jedno sedadlo a dostalo botník

Volvo XC90 Lounge Concept prišlo o jedno sedadlo a dostalo botník

Volvo nepredstavuje na autosalóne v Šanghaji iba luxusné XC90 Excellence so štyrmi samostatnými sedadlami. Vidieť je ešte navyše prevedenie Lounge Concept, ktoré má sedadlá len tri, ale na druhú stranu ponúkne botník, domáce kino, veľký stôl a rad ďalších pre manažérov užitočných vecí.

Vo Volve Lounge Concept totiž nenájdete sedadlo spolujazdca, takže sa do neho zmestia maximálne dvaja cestujúci plus vodič. Miesto vpravo vzadu je určené pre majiteľa, ktorý má pred sebou akúsi multifunkčnú skrinku, kam si môže odložiť svoje topánky a potom si na nej dať svoje nohy a pohodlne sa natiahnuť.

Súčasťou je tiež veľký stôl, dámy určite ocenia osvetlené zrkadlo a zásuvku na šperky. Keď zrkadlo otočíte, objaví sa sedemnásťpalcový displej pre prípad, že by ste si chceli cestovanie skrátiť sledovaním nejakého filmu.

Volvo chce týmto koncept ukázať, že myslí aj na vysoko postavených manažérov a hnuteľných ľudí, respektíve že je táto automobilka schopná stvoriť maximálne luxusné vozidlo. Uvidíme, či sa bude takáto XC90 nakoniec predávať.

volvo3_01.jpgvolvo3_02.jpgvolvo3_03.jpgvolvo3_04.jpgvolvo3_05.jpgvolvo3_06.jpgvolvo3_07.jpgvolvo3_08.jpgvolvo3_09.jpgvolvo3_10.jpgvolvo3_11.jpgvolvo3_12.jpgvolvo3_13.jpgvolvo3_14.jpgvolvo3_15.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY