vytisknout velikost písma Volvo XC90 Excellence dorazilo do Šanghaja. Bez tabletov...

Volvo XC90 Excellence dorazilo do Šanghaja. Bez tabletov...

Šanghajský autosalón je v plnom prúde a svoju výstavnú premiéru má za sebou aj nové Volvo XC90 Excellence, takže si ho môžeme prezrieť na fotkách priamo z výstaviska. Interiér vyzerá veľmi luxusne. Aby aj nie, veď ide o to najluxusnejšie, čo si zákazníci Volva mohli za celú históriu značky kúpiť.

Na rozdiel od štúdie Lougne Concept je tunajší interiér štvormiestny, sedadlá vzadu majú masáž, všimnúť si tiež môžete pohárikov alebo ovládačov klimatizácie. Volvo sľubuje taktiež prvotriedne ozvučenie a prirodzene aj najlepšie materiály. Len tie prázdne držiaky na tablet dojem z výstavného exempláre trochu kazi. Ale to viete, istota je istota.

Volvo XC90 Excellence sa bude predávať na vybraných trhoch, pričom predaj odštartuje ešte tento rok. Rovnako ako vo First Edition si záujemcovia budú môcť kúpiť aj tento voz cez internet.

xc909_04.JPG xc909_05.JPGxc909_06.JPGxc909_07.JPGxc909_01.JPGxc909_02.JPGxc909_03.JPGxc909_08.JPGxc909_09.JPGxc909_10.JPGxc909_11.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY