vytisknout velikost písma Volvo XC90 definitívne končí

Volvo XC90 definitívne končí

Veľké SUV značky Volvo mieri po viac ako desiatich rokoch do konečnej fázy výroby. Automobilka začína dopredávať posledné kusy a s tým súvisí aj znižovanie ceny. Už pred pár mesiacmi XC90 zlacnelo, od mája cena ešte ďalej klesla. V súčasnosti sľubuje slovenské zastúpenie posledných sto kusov za cenu 33 tisíc eur.

Presne povedané ide o sumu vrátane DPH a verziu D5 s automatickou prevodovkou, pohonom všetkých kolies a výbavou Kinetic. Volvo zdôrazňuje, že XC90 sa cenovo takto nízko nikdy nedostalo.

Volvo XC90 bolo predstavené v roku 2002. Do našej redakcie sa dostalo zhruba v polovici roku 2003. Len pre porovnanie išlo taktiež o prevedenie s dieselovým päťvalcom, automatom a pohonom všetkých kolies. Základná cena vtedy predstavovala 60 tisíc eur, testovaný exemplár sa dostal tesne cez 73 tisíc eur.

Nová generácia Volva XC90 sa s definitívnou platnosťou predstaví na autosalóne v Paríži. Na slovenskom trhu by sa podľa predbežných informácií mala objaviť na jar 2015.

Čo všetko vás čaká v bežnej prevádzke, keď si kúpite Ladu Niva?

Čo všetko vás čaká v bežnej prevádzke, keď si kúpite Ladu Niva?

Áno, vieme veľmi dobre, že Lada Niva je ikona off-road, ktorá prekonáva takmer všetko na poli. Ale život nie je len terén. V bežnom každodennom živote má Niva určité špecifické črty. Je to vlastne veľmi pekné, že dokonca aj v roku 2017 si môžete za celkom prijateľné peniaze kúpiť úplne nového veterána.

dnes | Dalibor Žák
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY