vytisknout velikost písma Volvo XC90 definitívne končí

Volvo XC90 definitívne končí

Veľké SUV značky Volvo mieri po viac ako desiatich rokoch do konečnej fázy výroby. Automobilka začína dopredávať posledné kusy a s tým súvisí aj znižovanie ceny. Už pred pár mesiacmi XC90 zlacnelo, od mája cena ešte ďalej klesla. V súčasnosti sľubuje slovenské zastúpenie posledných sto kusov za cenu 33 tisíc eur.

Presne povedané ide o sumu vrátane DPH a verziu D5 s automatickou prevodovkou, pohonom všetkých kolies a výbavou Kinetic. Volvo zdôrazňuje, že XC90 sa cenovo takto nízko nikdy nedostalo.

Volvo XC90 bolo predstavené v roku 2002. Do našej redakcie sa dostalo zhruba v polovici roku 2003. Len pre porovnanie išlo taktiež o prevedenie s dieselovým päťvalcom, automatom a pohonom všetkých kolies. Základná cena vtedy predstavovala 60 tisíc eur, testovaný exemplár sa dostal tesne cez 73 tisíc eur.

Nová generácia Volva XC90 sa s definitívnou platnosťou predstaví na autosalóne v Paríži. Na slovenskom trhu by sa podľa predbežných informácií mala objaviť na jar 2015.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY