vytisknout velikost písma Volvo XC Classic: XC90 prvá generácia dorazila na čínsky trh

Volvo XC Classic: XC90 prvá generácia dorazila na čínsky trh

Príbeh prvej generácie Volva XC90 nekončí ani po dvanástich rokoch. Toto švédskej SUV dostalo nové meno a v podstate bez ďalších zmien aktuálne dorazilo na čínsky trh. Vyrábať sa bude v továrni Geely v meste Daqing. Cena začína v prepočte na sume 69 tisíc eur, čo je mimochodom viac, než za koľko sa bude u nás predávať druhá generácia XC90.

Volvo XC Classic sa bude ponúkať vo verziách Deluxe Edition a Executive Edition. V oboch prípadoch nájdete pod kapotou benzínový päťvalec s objemom 2,5 litra. Maximálny výkon je 154 kW (210 k) a krútiaci moment vrcholí na 320 Nm. Motor spolupracuje s päťstupňovou automatickou prevodovkou.

Výbava Executive ponúkne oproti nižšej výbave Delux navyše napríklad systém BLIS, viac chrómu na karosérii, drevené obloženie namiesto brúseného hliníka, čalúnenie kožou Bridge of Wier, masážne sedadlá, vyhrievané zadné sedadlá, zábavný systém pre zadných cestujúcich a lepšie ozvučenie.

XC90_20130320_2.jpgXC90_20130320_3.jpgXC90_20130320_4.jpgXC90_20130318_1.jpgXC90_20130318_4.JPGXC90_20130320_10.jpg XC90_201207_5.jpgXC90_201303_18.jpgXC90_20130318_1 (1).JPGXC90_20130320_11.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY