vytisknout velikost písma Volvo XC Classic: XC90 prvá generácia dorazila na čínsky trh

Volvo XC Classic: XC90 prvá generácia dorazila na čínsky trh

Príbeh prvej generácie Volva XC90 nekončí ani po dvanástich rokoch. Toto švédskej SUV dostalo nové meno a v podstate bez ďalších zmien aktuálne dorazilo na čínsky trh. Vyrábať sa bude v továrni Geely v meste Daqing. Cena začína v prepočte na sume 69 tisíc eur, čo je mimochodom viac, než za koľko sa bude u nás predávať druhá generácia XC90.

Volvo XC Classic sa bude ponúkať vo verziách Deluxe Edition a Executive Edition. V oboch prípadoch nájdete pod kapotou benzínový päťvalec s objemom 2,5 litra. Maximálny výkon je 154 kW (210 k) a krútiaci moment vrcholí na 320 Nm. Motor spolupracuje s päťstupňovou automatickou prevodovkou.

Výbava Executive ponúkne oproti nižšej výbave Delux navyše napríklad systém BLIS, viac chrómu na karosérii, drevené obloženie namiesto brúseného hliníka, čalúnenie kožou Bridge of Wier, masážne sedadlá, vyhrievané zadné sedadlá, zábavný systém pre zadných cestujúcich a lepšie ozvučenie.

XC90_20130320_2.jpgXC90_20130320_3.jpgXC90_20130320_4.jpgXC90_20130318_1.jpgXC90_20130318_4.JPGXC90_20130320_10.jpg XC90_201207_5.jpgXC90_201303_18.jpgXC90_20130318_1 (1).JPGXC90_20130320_11.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY