vytisknout velikost písma Volvo XC Classic: XC90 prvá generácia dorazila na čínsky trh

Volvo XC Classic: XC90 prvá generácia dorazila na čínsky trh

Príbeh prvej generácie Volva XC90 nekončí ani po dvanástich rokoch. Toto švédskej SUV dostalo nové meno a v podstate bez ďalších zmien aktuálne dorazilo na čínsky trh. Vyrábať sa bude v továrni Geely v meste Daqing. Cena začína v prepočte na sume 69 tisíc eur, čo je mimochodom viac, než za koľko sa bude u nás predávať druhá generácia XC90.

Volvo XC Classic sa bude ponúkať vo verziách Deluxe Edition a Executive Edition. V oboch prípadoch nájdete pod kapotou benzínový päťvalec s objemom 2,5 litra. Maximálny výkon je 154 kW (210 k) a krútiaci moment vrcholí na 320 Nm. Motor spolupracuje s päťstupňovou automatickou prevodovkou.

Výbava Executive ponúkne oproti nižšej výbave Delux navyše napríklad systém BLIS, viac chrómu na karosérii, drevené obloženie namiesto brúseného hliníka, čalúnenie kožou Bridge of Wier, masážne sedadlá, vyhrievané zadné sedadlá, zábavný systém pre zadných cestujúcich a lepšie ozvučenie.

XC90_20130320_2.jpgXC90_20130320_3.jpgXC90_20130320_4.jpgXC90_20130318_1.jpgXC90_20130318_4.JPGXC90_20130320_10.jpg XC90_201207_5.jpgXC90_201303_18.jpgXC90_20130318_1 (1).JPGXC90_20130320_11.jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY