vytisknout velikost písma Volvo XC Classic: XC90 prvá generácia dorazila na čínsky trh

Volvo XC Classic: XC90 prvá generácia dorazila na čínsky trh

Príbeh prvej generácie Volva XC90 nekončí ani po dvanástich rokoch. Toto švédskej SUV dostalo nové meno a v podstate bez ďalších zmien aktuálne dorazilo na čínsky trh. Vyrábať sa bude v továrni Geely v meste Daqing. Cena začína v prepočte na sume 69 tisíc eur, čo je mimochodom viac, než za koľko sa bude u nás predávať druhá generácia XC90.

Volvo XC Classic sa bude ponúkať vo verziách Deluxe Edition a Executive Edition. V oboch prípadoch nájdete pod kapotou benzínový päťvalec s objemom 2,5 litra. Maximálny výkon je 154 kW (210 k) a krútiaci moment vrcholí na 320 Nm. Motor spolupracuje s päťstupňovou automatickou prevodovkou.

Výbava Executive ponúkne oproti nižšej výbave Delux navyše napríklad systém BLIS, viac chrómu na karosérii, drevené obloženie namiesto brúseného hliníka, čalúnenie kožou Bridge of Wier, masážne sedadlá, vyhrievané zadné sedadlá, zábavný systém pre zadných cestujúcich a lepšie ozvučenie.

XC90_20130320_2.jpgXC90_20130320_3.jpgXC90_20130320_4.jpgXC90_20130318_1.jpgXC90_20130318_4.JPGXC90_20130320_10.jpg XC90_201207_5.jpgXC90_201303_18.jpgXC90_20130318_1 (1).JPGXC90_20130320_11.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY