vytisknout velikost písma Volvo XC Classic: XC90 prvá generácia dorazila na čínsky trh

Volvo XC Classic: XC90 prvá generácia dorazila na čínsky trh

Príbeh prvej generácie Volva XC90 nekončí ani po dvanástich rokoch. Toto švédskej SUV dostalo nové meno a v podstate bez ďalších zmien aktuálne dorazilo na čínsky trh. Vyrábať sa bude v továrni Geely v meste Daqing. Cena začína v prepočte na sume 69 tisíc eur, čo je mimochodom viac, než za koľko sa bude u nás predávať druhá generácia XC90.

Volvo XC Classic sa bude ponúkať vo verziách Deluxe Edition a Executive Edition. V oboch prípadoch nájdete pod kapotou benzínový päťvalec s objemom 2,5 litra. Maximálny výkon je 154 kW (210 k) a krútiaci moment vrcholí na 320 Nm. Motor spolupracuje s päťstupňovou automatickou prevodovkou.

Výbava Executive ponúkne oproti nižšej výbave Delux navyše napríklad systém BLIS, viac chrómu na karosérii, drevené obloženie namiesto brúseného hliníka, čalúnenie kožou Bridge of Wier, masážne sedadlá, vyhrievané zadné sedadlá, zábavný systém pre zadných cestujúcich a lepšie ozvučenie.

XC90_20130320_2.jpgXC90_20130320_3.jpgXC90_20130320_4.jpgXC90_20130318_1.jpgXC90_20130318_4.JPGXC90_20130320_10.jpg XC90_201207_5.jpgXC90_201303_18.jpgXC90_20130318_1 (1).JPGXC90_20130320_11.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY