vytisknout velikost písma Volvo vezie do Šanghaja najluxusnejšie auto svojej histórie

Volvo vezie do Šanghaja najluxusnejšie auto svojej histórie

Autosalón v Šanghaji sa blíži a chýbať na ňom nebude ani automobilka Volvo. Tá si pre túto príležitosť pripravila luxusnú verziu novej XC90. Novinka sa celým menom nazýva XC90 Excellence a údajne nejde o nič menšieho, než o najluxusnejšie auto, aké kedy Volvo zákazníkom za dobu svojej existencie ponúklo.

Hlavným rozdielom oproti normálnej XC90 je druhý rad sedadiel. Tu nenájdete tri miesta, ale iba dve luxusné kreslá, ktoré možno všemožne nastavovať a ktoré sú tiež vybavené masážou alebo opierkami nôh. Švédska spoločnosť Orrefors potom dodala špeciálne krištáľové poháre, aby ste mali z čoho piť šampanské upratané v chladiacom boxe.

XC90 Excellence navyše ponúkne aj dvadsať reproduktorov, čo je o jeden reproduktor viac, než čo ponúka najlepšia verzia klasického ozvučenia, vodič sa bude kochať pohľadom na kožou potiahnutú palubnú dosku a majitelia sa môžu tešiť aj na farebne zladené polstrovanie stropu.

Volvo XC90 Excellence vstúpi do predaja ešte tento rok, zamieri ale iba na vybrané trhy. Rovnako ako XC90 First Edition sa bude aj táto špecialita predávať cez internet.

xc90_01.jpgxc90_02.jpgxc90_03.jpgxc90_04.jpgxc90_05.jpgxc90_07.jpgxc90_08.jpgxc90_09.jpgxc90_10.jpgxc90_11.jpgxc90_13.jpgxc90_12.jpgxc90_14.jpg,

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY