vytisknout velikost písma Volvo vezie do Šanghaja najluxusnejšie auto svojej histórie

Volvo vezie do Šanghaja najluxusnejšie auto svojej histórie

Autosalón v Šanghaji sa blíži a chýbať na ňom nebude ani automobilka Volvo. Tá si pre túto príležitosť pripravila luxusnú verziu novej XC90. Novinka sa celým menom nazýva XC90 Excellence a údajne nejde o nič menšieho, než o najluxusnejšie auto, aké kedy Volvo zákazníkom za dobu svojej existencie ponúklo.

Hlavným rozdielom oproti normálnej XC90 je druhý rad sedadiel. Tu nenájdete tri miesta, ale iba dve luxusné kreslá, ktoré možno všemožne nastavovať a ktoré sú tiež vybavené masážou alebo opierkami nôh. Švédska spoločnosť Orrefors potom dodala špeciálne krištáľové poháre, aby ste mali z čoho piť šampanské upratané v chladiacom boxe.

XC90 Excellence navyše ponúkne aj dvadsať reproduktorov, čo je o jeden reproduktor viac, než čo ponúka najlepšia verzia klasického ozvučenia, vodič sa bude kochať pohľadom na kožou potiahnutú palubnú dosku a majitelia sa môžu tešiť aj na farebne zladené polstrovanie stropu.

Volvo XC90 Excellence vstúpi do predaja ešte tento rok, zamieri ale iba na vybrané trhy. Rovnako ako XC90 First Edition sa bude aj táto špecialita predávať cez internet.

xc90_01.jpgxc90_02.jpgxc90_03.jpgxc90_04.jpgxc90_05.jpgxc90_07.jpgxc90_08.jpgxc90_09.jpgxc90_10.jpgxc90_11.jpgxc90_13.jpgxc90_12.jpgxc90_14.jpg,

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY