vytisknout velikost písma Volvo V90: Prezrite si švédske kombi v celej jeho kráse

Volvo V90: Prezrite si švédske kombi v celej jeho kráse

Čoskoro odštartuje autosalón v Detroite, kde sa vo svetovej premiére predstaví nové Volvo S90. Na marcovú Ženevu je potom v pláne kombi V90, ktoré sme si mohli ale prehliadnuť skôr prostredníctvom zmenšeného modelu. Dnes už môžeme povedať, že spomínaný model naozaj zodpovedal skutočnosti, pretože po internete kolujú aj fotografie reálneho vozidla. Ako sa vám nová V90 páči?

Fotky vypustili do sveta švédski kolegovia z Teknikens Värld. Žiadne oficiálne informácie síce zatiaľ k dispozícii nie sú, napriek tomu je ale v podstate jasné, na čo sa môžeme tešiť. Rovnako ako XC90 a samozrejme S90 bude aj kombi vychádzať z totožného základu a dostane identické pohonné jednotky. To znamená benzínový štvorvalec T6 (235 kW/320 k), naftové štvorvalce D4 (140 kW/190 k), D5 (173 kW/235 k) a hybridné T8.

Len pre pripomenutie, Volvo S90 meria na dĺžku 4963 mm, široké je 1879 mm a na výšku má 1443 mm. Rázvor náprav dosahuje na 2941 mm a objem batožinového priestoru ponúka v základe 500 litrov. Po V90 bude veľmi pravdepodobne nasledovať aj oplastované prevedenie V90 Cross Country.

v90_1.jpgv90_2.jpgv90_3.jpg
Foto: Teknikens Värld

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY