vytisknout velikost písma Volvo V90 na prvých fotkách. Prekvapenie sa nekoná

Volvo V90 na prvých fotkách. Prekvapenie sa nekoná

Sú to dva dni od tlačovej správy, v ktorej Volvo prisľúbilo oficiálnu premiéru na 18. februára. Dnes už je ale jasné, že švédska automobilka nemusí čakať so zverejňovaním svojich materiálov až na budúci štvrtok. Po internete totiž kolujú neoficiálne zverejnené zábery, ktoré prezrádzajú úplne všetko.

Tieto zábery navyše len potvrdzujú to, čo sme videli už skôr, a tak sa príliš veľké prekvapenie nekoná. Švédsku novinku si môžeme ale tentoraz prehliadnuť detailnejšie. Tu sa ponúka klasická otázka: Ako sa vám nové kombi páči?

Technika bude opäť založená na platforme SPA, takže sa môžeme tešiť na niekoľko variantov naftových a benzínových štvorvalcov s rôzne riešeným systémom preplňovania, chýbať nebude ani pohon všetkých kolies a časom by mal doraziť aj hybrid.

Výstavná premiéra je samozrejme naplánovaná na autosalón v Ženeve.

v99_1.jpgv99_2.jpgv99_3.jpgv99_6.jpgv99_4.jpgv99_5.jpg
Foto: Autoweek, Autofans
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY