vytisknout velikost písma Volvo V90 na prvých fotkách. Prekvapenie sa nekoná

Volvo V90 na prvých fotkách. Prekvapenie sa nekoná

Sú to dva dni od tlačovej správy, v ktorej Volvo prisľúbilo oficiálnu premiéru na 18. februára. Dnes už je ale jasné, že švédska automobilka nemusí čakať so zverejňovaním svojich materiálov až na budúci štvrtok. Po internete totiž kolujú neoficiálne zverejnené zábery, ktoré prezrádzajú úplne všetko.

Tieto zábery navyše len potvrdzujú to, čo sme videli už skôr, a tak sa príliš veľké prekvapenie nekoná. Švédsku novinku si môžeme ale tentoraz prehliadnuť detailnejšie. Tu sa ponúka klasická otázka: Ako sa vám nové kombi páči?

Technika bude opäť založená na platforme SPA, takže sa môžeme tešiť na niekoľko variantov naftových a benzínových štvorvalcov s rôzne riešeným systémom preplňovania, chýbať nebude ani pohon všetkých kolies a časom by mal doraziť aj hybrid.

Výstavná premiéra je samozrejme naplánovaná na autosalón v Ženeve.

v99_1.jpgv99_2.jpgv99_3.jpgv99_6.jpgv99_4.jpgv99_5.jpg
Foto: Autoweek, Autofans
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY