vytisknout velikost písma Volvo V60 plug-in hybrid s paketom R-Line: Ako to ide dokopy?

Volvo V60 plug-in hybrid s paketom R-Line: Ako to ide dokopy?
Zoznam kapitol
  1. Volvo V60 Plug-in Hybrid R-Line
  2. Volvo V60 Plug-in Hybrid R-Line: Fotogaléria

Ak sa vám zajedá okato "ekologický" dizajn mnohých hybridných áut, bude vám sympatická iniciatíva švédskej automobilky Volvo. Ich plug-in hybrid V60 má byť totiž k dispozícii aj so športovým paketom R-Line.

Paket obsahuje obvyklé náležitosti typu modifikovaných nárazníkov, naznačenej imitácie zadného difúzora alebo 18-palcových zliatinových kolies. Vnútri nájde posádka Volva V60 R-Line športové sedadlá a hliníkové pedále.

1710887337843343173.jpg1744994839598735666.jpg21319724671777923148.jpg
Športové pakety ponúka kadekto a plug-in hybridy vlastne už tiež, ale kombinácia oboch zatiaľ príliš obvyklá nie je

Volvo V60 Plug-in Hybrid je poháňané kombináciou vznetového päťvalca a elektromotora. Turbodiesel 2,4 l, ktorý roztáča predné kolesá, je v tomto prípade naladený na 215 koní a 440 Nm. Vzadu mu sekunduje 70-koňový elektromotor, napájaný energetikou z lítium-ion batérií pod podlahou. Ich kapacita je 11,2 kWh.

Auto sa pýši doslova neuveriteľnou kombinovanou spotrebou 1,9 l/100 km. Tej samozrejme dosiahne iba v normovanom meracom cykle, ku ktorému nastúpi s plne nabitými batériami.

Volvo V60 Plug-in Hybrid sa zatiaľ predáva len na vybraných európskych trhoch. Slovenská republika medzi nimi nie je.

100706703744488990.jpg13767716751820397903.jpg13872456431465408568.jpg

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY