vytisknout velikost písma Volvo V60 plug-in hybrid s paketom R-Line: Ako to ide dokopy?

Volvo V60 plug-in hybrid s paketom R-Line: Ako to ide dokopy?
Zoznam kapitol
  1. Volvo V60 Plug-in Hybrid R-Line
  2. Volvo V60 Plug-in Hybrid R-Line: Fotogaléria

Ak sa vám zajedá okato "ekologický" dizajn mnohých hybridných áut, bude vám sympatická iniciatíva švédskej automobilky Volvo. Ich plug-in hybrid V60 má byť totiž k dispozícii aj so športovým paketom R-Line.

Paket obsahuje obvyklé náležitosti typu modifikovaných nárazníkov, naznačenej imitácie zadného difúzora alebo 18-palcových zliatinových kolies. Vnútri nájde posádka Volva V60 R-Line športové sedadlá a hliníkové pedále.

1710887337843343173.jpg1744994839598735666.jpg21319724671777923148.jpg
Športové pakety ponúka kadekto a plug-in hybridy vlastne už tiež, ale kombinácia oboch zatiaľ príliš obvyklá nie je

Volvo V60 Plug-in Hybrid je poháňané kombináciou vznetového päťvalca a elektromotora. Turbodiesel 2,4 l, ktorý roztáča predné kolesá, je v tomto prípade naladený na 215 koní a 440 Nm. Vzadu mu sekunduje 70-koňový elektromotor, napájaný energetikou z lítium-ion batérií pod podlahou. Ich kapacita je 11,2 kWh.

Auto sa pýši doslova neuveriteľnou kombinovanou spotrebou 1,9 l/100 km. Tej samozrejme dosiahne iba v normovanom meracom cykle, ku ktorému nastúpi s plne nabitými batériami.

Volvo V60 Plug-in Hybrid sa zatiaľ predáva len na vybraných európskych trhoch. Slovenská republika medzi nimi nie je.

100706703744488990.jpg13767716751820397903.jpg13872456431465408568.jpg

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY