vytisknout velikost písma Volvo V40 Sport 200 ako séria Heico Sportiv pre Švajčiarsko

Dvorný ladič švédskych vozidiel Volvo o sebe po dlhšej dobe dáva opäť vedieť.

Firma Heico Sportiv špecializovaná na automobily značky Volvo sa už podpísala pod celý rad zaujímavých stavieb a sérií, z ktorých mnohé vznikli priamo v spolupráci s Volvom, pričom za príklad poslúži napríklad kreácia na základe série Volvo XC90. Teraz Heico Sportiv prichádza so špeciálnou edíciou Volvo V40 Sport 200 určenou výhradne pre švajčiarsky trh.

Volvo V40 Sport 200 Heico 1.jpgVolvo V40 Sport 200 Heico 2.jpg
Volvo V40 Sport 200 z dielní Heico Sportiv

Na prvý pohľad si na týchto vozňoch všimneme predovšetkým devätnásťpalcových liatych ráfikov, čiernych polepov v spodnej časti bokov karosérie a paru zdvojených koncoviek výfuku z nerezovej ocele. Tým to ale nekončí. Nové Volvo V40 Sport 200 navyše disponuje tuhším a zníženým podvozkom a zážihovým štvorvalcom s objemom 1,6 l, preplňovaním a výkonom 200 koní (147 kW).

Na palube sa toho veľa nezmenilo, avšak séria Volvo V40 Sport 200 vyniká čalúnením čiernou kožou, hliníkovými pedálmi alebo dekoračnými prahovými lištami. A aby bolo jasno: "200" v názve série značí, že bude obmedzená na 200 kusov.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY