vytisknout velikost písma Volvo V40 Sport 200 ako séria Heico Sportiv pre Švajčiarsko

Dvorný ladič švédskych vozidiel Volvo o sebe po dlhšej dobe dáva opäť vedieť.

Firma Heico Sportiv špecializovaná na automobily značky Volvo sa už podpísala pod celý rad zaujímavých stavieb a sérií, z ktorých mnohé vznikli priamo v spolupráci s Volvom, pričom za príklad poslúži napríklad kreácia na základe série Volvo XC90. Teraz Heico Sportiv prichádza so špeciálnou edíciou Volvo V40 Sport 200 určenou výhradne pre švajčiarsky trh.

Volvo V40 Sport 200 Heico 1.jpgVolvo V40 Sport 200 Heico 2.jpg
Volvo V40 Sport 200 z dielní Heico Sportiv

Na prvý pohľad si na týchto vozňoch všimneme predovšetkým devätnásťpalcových liatych ráfikov, čiernych polepov v spodnej časti bokov karosérie a paru zdvojených koncoviek výfuku z nerezovej ocele. Tým to ale nekončí. Nové Volvo V40 Sport 200 navyše disponuje tuhším a zníženým podvozkom a zážihovým štvorvalcom s objemom 1,6 l, preplňovaním a výkonom 200 koní (147 kW).

Na palube sa toho veľa nezmenilo, avšak séria Volvo V40 Sport 200 vyniká čalúnením čiernou kožou, hliníkovými pedálmi alebo dekoračnými prahovými lištami. A aby bolo jasno: "200" v názve série značí, že bude obmedzená na 200 kusov.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY