vytisknout velikost písma Volvo V40 Sport 200 ako séria Heico Sportiv pre Švajčiarsko

Dvorný ladič švédskych vozidiel Volvo o sebe po dlhšej dobe dáva opäť vedieť.

Firma Heico Sportiv špecializovaná na automobily značky Volvo sa už podpísala pod celý rad zaujímavých stavieb a sérií, z ktorých mnohé vznikli priamo v spolupráci s Volvom, pričom za príklad poslúži napríklad kreácia na základe série Volvo XC90. Teraz Heico Sportiv prichádza so špeciálnou edíciou Volvo V40 Sport 200 určenou výhradne pre švajčiarsky trh.

Volvo V40 Sport 200 Heico 1.jpgVolvo V40 Sport 200 Heico 2.jpg
Volvo V40 Sport 200 z dielní Heico Sportiv

Na prvý pohľad si na týchto vozňoch všimneme predovšetkým devätnásťpalcových liatych ráfikov, čiernych polepov v spodnej časti bokov karosérie a paru zdvojených koncoviek výfuku z nerezovej ocele. Tým to ale nekončí. Nové Volvo V40 Sport 200 navyše disponuje tuhším a zníženým podvozkom a zážihovým štvorvalcom s objemom 1,6 l, preplňovaním a výkonom 200 koní (147 kW).

Na palube sa toho veľa nezmenilo, avšak séria Volvo V40 Sport 200 vyniká čalúnením čiernou kožou, hliníkovými pedálmi alebo dekoračnými prahovými lištami. A aby bolo jasno: "200" v názve série značí, že bude obmedzená na 200 kusov.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY