vytisknout velikost písma Volvo V40 má za sebou decentný facelift, ktorý upravil hlavne vzhľad

Volvo V40 má za sebou decentný facelift, ktorý upravil hlavne vzhľad

Volvo V40 sa dočkalo drobnej modernizácie, ktorá ale nepriniesla nič zásadné. Hlavnou novinkou je totiž zladenie dizajnu švédskeho hatchbacku s najnovšími modelmi značky. Facelift sa preto týka predovšetkým prednej časti vozidla, upravoval sa ale aj interiér a nakoniec došlo na drobné zmeny pri jednej motorizácii.

Už na prvý pohľad vám je asi jasné, čo je tu najdôležitejšie. V40 dostalo nové svetlá, ktoré majú po vzore posledných noviniek denné svietenie usporiadané do tvaru písmena T. Upravená bola aj maska ​​a do ponuky dorazili dva nové odtiene farby karosérie Amazon Blue a Denim Blue Metallic. Menil sa aj vzhľad kolies.

Do interiéru si záujemcovia môžu zaobstarať nové čalúnenie City Weave, ktoré nadväzuje na štúdiu Volvo Concept Estate. Ponuka bola rozšírená o niekoľko ďalších variantov obloženia interiéru a prípadne si môžete zaobstarať aj čierny strop. To je zhruba všetko.

Čo sa motorizácií týka, tam Volvo sľubuje iba jednu zmenu vzťahujúcu sa k dieselu D2 s manuálom, kde klesla produkcia emisií na 89 g/km. Súčasťou faceliftu je aj vylepšenie systému Volvo On Call, ktorý ale nie je u nás k dispozícii.

Modernizovaná V40 bude ďalšia z noviniek ženevského autosalónu.

v40_01.jpgv40_03.jpgv40_04.jpgv40_05.jpgv40_06.jpgv40_07.jpgv40_08.jpgv40_11.jpgv40_10.jpgv40_09.jpgv40_12.jpgv40_02.jpgv40_13.jpgv40_14.jpgv40_15.jpgv40_16.jpgv40_17.jpgv40_18.jpgv40_19.jpgv40_20.jpgv40_21.jpgv40_22.jpgv40_23.jpgv40_24.jpgv40_25.jpgv40_26.jpgv40_27.jpgv40_28.jpgv40_29.jpgv40_30.jpgv40_31.jpgv40_32.jpgv40_33.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY