vytisknout velikost písma Volvo ukázalo-neukázalo koncept XC Coupé. Je to nová XC90?

Volvo ukázalo-neukázalo koncept XC Coupé. Je to nová XC90?

Nie, toto ešte nie je oficiálna premiéra nového konceptu Volvo XC Coupé. Kto sa ale bude pozerať pozorne, urobí si z troch zverejnených fotografií a jedného videa pomerne podrobnú predstavu. 

136688_1_5.jpg136689_1_5-2.jpg136690_1_5.jpg
XC Coupé naznačuje podobu budúcich SUV švédskej značky

XC Coupé je po frankfurtskom Concept Coupé ďalším náznakom dizajnového smerovania značky Volvo. Tentoraz na seba berie formu dynamicky formovaného crossoveru.

Z pôdorysného pohľadu vidíme trojdverovú karosériu so zvýraznenými bokmi na spôsob kompaktu C30, štylizovaná fotografia odhaľuje takmer vertikálny predok so štíhlymi svetlometmi. Tie si budete môcť dobre prezrieť tiež v prvom videu.

Jediné, čo automobilka programovo neukazuje, je bočná silueta celého vozidla.

Koncept Volvo XC Coupé bude odhalený začiatkom roka 2014, zrejme na autosalóne v Detroite. Možno predpokladať, že jeho úlohou je pripraviť pôdu pre príchod netrpezlivo očakávanej novej generácie XC90.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY