vytisknout velikost písma Volvo Sensus v novej generácii umožní aj platiť za parkovanie

Značka Volvo pripravila pre svoje modely modernizované prevedenie svojho multimediálneho systému Sensus.
Volvo Sensus v novej generácii umožní aj platiť za parkovanie

Automobilka Volvo nechýbala na tohtoročnom veľtrhu spotrebnej elektroniky CES v Las Vegas, kde prezentovala svoj ​​vylepšený Sensus. Ten svojim budúcim majiteľom ponúkne celý rad nových služieb a aplikácií, vďaka ktorým budú môcť vodiči napríklad vyhľadávať nové reštaurácie, platiť za parkovanie (v aplikácii Park & Pay), počúvať hudbu pripojením k vzdialenému serveru alebo posádke ponúknuť WiFi pripojenie k internetu.

Volvo Sensus 2015 1.jpgVolvo Sensus 2015 2.jpgVolvo Sensus 2015 3.jpg
Vylepšený Sensus bude vo vozidlách Volvo v ponuke od mája

Nový Sensus tiež podporuje internetové rádio Pandora a vodičovi umožní pripojenie buď cez zariadenie vo vozidle, alebo cez smartfón. Výrobca sľubuje, že vďaka plnej podpore môže užívateľ používať Pandoru ako bežné rádio, samozrejme s širokou škálou možností individualizácie.

Prepojenie s internetom a smartfónmi sa dotýka aj navigačnej sústavy, ktorá vám po novom umožní získať zaujímavé informácie o vybraných miestach cez Wikipédiu, Volvo navyše garantuje doživotnú aktualizáciu mapových podkladov zdarma. Modernizovaný systém Sensus Connect sa objaví vo všetkých modeloch Volvo počnúc tohtoročným májom a tým, ktorí už Sensus vo svojom vozidle majú, bude novinka ponúknutá ako update.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY