vytisknout velikost písma Volvo S90 ukázalo interiér. Prekvapenie naozaj nečakajte

Volvo S90 ukázalo interiér. Prekvapenie naozaj nečakajte

Nová generácia Volva XC90 odštartovala modelovú ofenzívu švédskej značky, v rámci ktorej sa ako ďalšia v poradí predstaví dvojica S90 a V90. Technicky pôjde v podstate o XC90 v prevedení sedan. Okrem toho bude veľmi podobný aj dizajn a ako ukazujú najnovšie špionážne fotografie, veľa rozdielov nenájdeme ani v interiéri.

Fotky, ktoré zverejnili kolegovia z Left Lane, zachytávajú testovací prototyp s nezakrytým interiérom. Ten, ako sa dalo dopredu očakávať, je prakticky úplne zhodný s tým, čo už poznáme z novej generácie XC90. Tešiť sa tak môžeme na displej namiesto prístrojového štítu, štartovanie otočným ovládačom a multimediálny systém Sensus, kedy sa prakticky všetko ovláda za pomoci dotykového displeja.

Ako už sa písalo skôr, dvojica S90 a V90 prevezme aj technický základ, takže pod kapotou nájdeme motory rady Drive-E, čo však znamená štvorvalcový dvojliter ako vrcholnú motorizáciu. Pre záujemcov o expresnú jazdu ponúkne Volvo maximálne hybrid, kedy dvojlitrovej benzínovej jednotke pomáha ešte elektromotor na zadnej náprave.

Okrem veľkého sedanu potom Volvo pripravuje naopak aj kompaktné modely, a to vrátane malého SUV. To je ale v pláne až neskôr, S90 a V90 by sme sa mali dočkať hneď začiatkom budúceho roka.

90_5.jpg90_1.jpg90_2.jpg90_3.jpg90_4.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY