vytisknout velikost písma Volvo S90 bude aj ako kombi V90. Prezradil to malý model

Volvo S90 bude aj ako kombi V90. Prezradil to malý model

To je ale zaujímavé! Kým automobilka ešte nevypustila do sveta ani jediný oficiálny záber, po internete už kolujú fotky nového sedanu Volvo S90. Jedná sa ale o kovový model. A to isté sa teraz stalo s druhou karosárskou verziou, ktorá sa volá V90. Fotky modelu zverejnil web carnewschina.com.

volvo (1).jpgvolvo (4).jpgvolvo (5).jpg
Volvo V90 využije rovnakú techniku ako sedan S90. Pod kapotou budú len štvoralce na benzín a naftu a samozrejme aj hybridný agregát

Áno, veľké nové Volvo postavené na platforme SPA sa bude predávať aj ako kombi. Model neprezrádza použitú techniku, ale už sa všeobecne vie, že pod kapotou nových modelov S90 a V90 budú rovnaké motory ako v SUV XC90. Chrbticou ponuky v Európe bude turbodiesel 2,0 l biturbo s výkonom 165 kW (225 k).

Interiér už bol tiež prezradený na špionážnych fotografiách, takže teraz už skutočne len zostáva počkať na oficiálne fotografie oboch modelov a na potvrdenie technických informácií. Nové Volvo by sa malo začať predávať v Číne ešte pred koncom roka.

volvo (2).jpgvolvo (3).jpg
V konkurencii veľkých nemeckých kombíkov nečaká Volvo ľahký boj

Pokiaľ ide o blízku budúcnosť, luxusné autá automobilky Volvo budú prvé, ktoré dostanú systém pre autonómnu jazdu bez asistencie vodiča. Volvo dokonca vyhlásilo, že prevezme zodpovednosť za prípadnú nehodu, až tak veľmi svojmu systému verí.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY