vytisknout velikost písma Volvo S60L: výroba špeciálu pre Čínu bola zahájená

Automobilka Volvo v Číne spustila produkciu špeciálneho modelu S60L, ktorý tam má ďalej podporiť rast predajov.

V Číne idú predĺžené verzie bežných európskych áut na odbyt veľmi dobre a vo svojej ponuke ich tam má väčšina značiek. Teraz sa k nim pridáva aj Volvo, od roku 2010 súčasť najväčšej čínskej súkromnej automobilky Geely. V továrni Chengdu bola totiž len pred niekoľkými dňami spustená výroba modelu Volvo S60L, o ktorého príprave sa hovorí už dlhšie ako rok. Prevedenie S60L bolo pripravené výhradne pre potreby čínskych zákazníkov.

Značka Volvo na čínskom trhu oslavuje v posledných mesiacoch jeden predajný rekord za druhým a je pravdepodobné, že v priebehu nasledujúcich týždňov Čína nahradí USA na pozícii jej najvýznamnejšieho odbytiska. Kľúčom je samozrejme ďalšie rozširovanie výroby áut priamo v Číne, k čomu prispeje nielen navýšenie kapacity továrne Chengdu na 120 000 vozidiel ročne, ale aj výstavba nového komplexu Daqing. Nové Volvo S60L oslávi svoju výstavnú premiéru už 21. novembra na autosalóne v Guangzhou.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY