vytisknout velikost písma Volvo S60 Cross Country: Kto povedal, že musí byť oplastované len kombi?

Volvo našlo mezeru na trhu, ve které vidí potenciál. A tak vznikl oplastovaný sedan se zvýšeným podvozkem.
Volvo S60 Cross Country: Kto povedal, že musí byť oplastované len kombi?

Autosalón v Detroite sa stane dejiskom mnohých premiér a jednou takou bude aj Volvo S60 Cross Country. Áno, ide o oplastovaný automobil so zvýšeným podvozkom, ktorý však nevychádza z kombi alebo hatchbacku, ako býva zvykom, ale zo sedanu. Volvo týmto spôsobom chce vyplniť medzeru na trhu.

Švédska novinka je v podstate úplne rovnaká ako V60 Cross Country predstavené v novembri. Tým najdôležitejším tak je okrem laminovaných blatníkov väčšia svetlá výška, ktorá narástla o plných 65 mm. Štandardom budú osemnásťpalcové disky, siahnuť ale môžete aj po kolesách o palec väčších.

Ponuka zahŕňa verziu T5 s pohonom všetkých kolies, k dispozícii bude aj naftová D4 Drive-E s pohonom predných kolies alebo starý naftový päťvalec s objemom 2,4 litra, ktorý taktiež nesie označenie D4, ale ktorý je vybavený pohonom 4x4.

Volvo odhaduje, že sa prvý sedan v rodine Cross Country objaví v predaji začiatkom leta.

s60_cc_1.jpgs60_cc_2.jpg

 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY