vytisknout velikost písma Volvo S60 Cross Country: Kto povedal, že musí byť oplastované len kombi?

Volvo našlo mezeru na trhu, ve které vidí potenciál. A tak vznikl oplastovaný sedan se zvýšeným podvozkem.
Volvo S60 Cross Country: Kto povedal, že musí byť oplastované len kombi?

Autosalón v Detroite sa stane dejiskom mnohých premiér a jednou takou bude aj Volvo S60 Cross Country. Áno, ide o oplastovaný automobil so zvýšeným podvozkom, ktorý však nevychádza z kombi alebo hatchbacku, ako býva zvykom, ale zo sedanu. Volvo týmto spôsobom chce vyplniť medzeru na trhu.

Švédska novinka je v podstate úplne rovnaká ako V60 Cross Country predstavené v novembri. Tým najdôležitejším tak je okrem laminovaných blatníkov väčšia svetlá výška, ktorá narástla o plných 65 mm. Štandardom budú osemnásťpalcové disky, siahnuť ale môžete aj po kolesách o palec väčších.

Ponuka zahŕňa verziu T5 s pohonom všetkých kolies, k dispozícii bude aj naftová D4 Drive-E s pohonom predných kolies alebo starý naftový päťvalec s objemom 2,4 litra, ktorý taktiež nesie označenie D4, ale ktorý je vybavený pohonom 4x4.

Volvo odhaduje, že sa prvý sedan v rodine Cross Country objaví v predaji začiatkom leta.

s60_cc_1.jpgs60_cc_2.jpg

 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY