vytisknout velikost písma Volvo odhalilo interiér novej generácie modelu XC90. Pokochajte sa

Volvo odhalilo interiér novej generácie modelu XC90. Pokochajte sa

V auguste tohto roka automobilka Volvo kompletne predstaví novú generáciu modelu XC90. Aby sme vedeli, na čo sa máme tešiť, zverejnila švédska značka už teraz fotogalériu a dve videá odhaľujúce interiér. Mimochodom v tlačovej správe sa píše, že vozidlo značky Volvo ešte nikdy nebolo tak luxusné.

Všeličo už naznačila trojica skôr predstavených konceptov, takže nakoniec zas o také prekvapenie nejde (predpokladáme, že to isté budeme môcť v auguste napísať aj o vonkajšom dizajne). Sympatické je množstvo detailov, ktoré sa sem zo štúdií presťahovalo. Reč je napríklad o krištáľovom voliči automatickej prevodovky, ktorý má na svedomí švédska sklárska značka Orrefors. Nechýba ani najjemnejšia koža a drevo s ručne opracovanými detailmi.

Dominantou interiéru bude veľký dotykový displej umiestnený na stredovom paneli. Cez neho sa budú ovládať všetky funkcie, takže v novej XC90 (a následných modeloch) prakticky zmiznú tlačidlá.

V prípade sedadiel Volvo sľubuje ešte väčšie pohodlie a možnosť kompletného nastavenia vrátane bočného vedenia. Zároveň ale majú byť sedadlá tenšie, čo zaistí viac priestoru pre posádku. V druhom rade nájdeme trojicu samostatných sedadiel, ktoré bude možné posúvať a nastavovať sklon ich operadla. Tretí rad potom ponúkne štandardný komfort pre osoby do výšky 170 cm.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY