vytisknout velikost písma Volvo mieri so špeciálom S60 Polestar TC1 do seriálu WTCC

Volvo mieri so špeciálom S60 Polestar TC1 do seriálu WTCC

Volvo sa oficiálne vracia na pretekárske trate. Už na budúci rok sa švédska automobilka naplno zapojí vďaka tímu Polestar Cyan Racign do seriálu WTCC. Toto oznámenie prichádza presne tridsať rokov potom, čo Volvo oslávilo s modelom 240 Turbo víťazstvo v kategórii jazdcov v seriáli ETCC.

Presné detaily Volvo zverejnení neskôr. Dnes nám iba v stručnej tlačovej správe pripomína, že pretekársky špeciál S60 Polestar TC1 používa štvorvalcový dvojlitrový motor odvodený od súčasnej novej rady Drive-E. Výkon tejto jednotky v závodnej špecifikácii činí 294 kW (400 k).

Volvo vstupom do seriálu WTCC nadviaže na svoje pôsobenie v austrálskom šampionáte V8 Supercars. Aj tam sa predstavil závodný špeciál S60, pod kapotou mal ale osemvalcovú jednotku s objemom päť litrov a výkonom 478 kW (650 k).

polestar_2.jpgpolestar_5.jpgpolestar_6.jpgpolestar_4.jpgpolestar_1.jpgpolestar_8.jpgpolestar_7.jpgpolestar_9.jpgpolestar_3.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY