vytisknout velikost písma Volvo FH vs. Koenigsegg na pretekárskom okruhu. Ťahač nevyhral...

Volvo FH vs. Koenigsegg na pretekárskom okruhu. Ťahač nevyhral...
Minulý týždeň Volvo zverejnilo ukážku, na ktorej sa prezentoval ťahač FH a Koenigsegg Ager One: 1. Išlo o ochutnávku chystaného videa, v ktorom švédsky ťahač vyzval na súboj švédsky superšport. Kompletné video už je na svete. Prekvapenie nečakajte, ťahač, aj keď má novú prevodovku, na Koenigsegg nestačil.
"Závod" spočíva v tom, či Volvo FH ubehne rýchlejšie jedno kolo na pretekárskom okruhu ako Koenigsegg zvládne dve kolá. Ako uvidíte na videu, One: 1 nemá problém a ešte si svoj prejazd spríjemní driftom.
Samozrejme cieľom nie je pretek, ale celá táto vec má za úlohu prezentovať novú prevodovku použitú vo Volve FH. Ide o dvojspojkový automat, pričom FH je údajne prvý sériový ťahač na svete, ktorý túto techniku prevzatú zo športových áut používa.
 
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY