vytisknout velikost písma Volvo Concept Estate sa zmení v sériovú V90, ale to nie je všetko...

Automobilka Volvo pripravuje modelovú ofenzívu, ktorá začne premiérou novej generácie veľkého SUV Volvo XC90.
Volvo Concept Estate sa zmení v sériovú V90, ale to nie je všetko...

Jednou z najpôsobivejších štúdií tohtoročného autosalónu v Ženeve bol Volvo Concept Estate. Táto veľká a výrazne štylizovaná štúdia sa má podľa informácií magazínu Autobild zmeniť v sériový model Volvo V90. Ten nahradí súčasný rad Volvo V70, ale pôjde o väčší typ koncipovaný ako veľké, luxusné kombi. Po technickej stránke bude vychádzať z novej platformy Volvo SPA, na ktorej už počas tohto roku vyjde aj nové Volvo XC90.

_DSC0430.JPG_DSC0427.JPG_DSC0426.JPG
_DSC0444.JPG_DSC0438.JPG_DSC0440.JPG
Štúdia Volvo Concept Estate tento rok v Ženeve excelovala

O pohon sa postarajú výhradne nové štvorvalce Volvo a špičkovou verziou sa stane hybrid typu plug-in. Na najvyššom konci ponuky Volva bude radom XC90 a V90 robiť spoločnosť aj veľký sedan Volvo S90, teda pripravovaný nástupca existujúceho typu Volvo S80. Avšak špekuluje sa aj o technicky partnerskom luxusnom kupé C90 vychádzajúcim z minuloročnej štúdie Volvo Concept Coupé.

Novinky možno ale čakať aj na opačnej strane spektra modelovej ponuky značky Volvo. Pripravuje sa totiž úplne nová rada "štyridsiatok", ktorá vzniká v spolupráci s materskou automobilkou Geely z Číny. Pozostávať má z typov V40, XC40 a C40, pričom posledný uvedený má nahradiť nedávno ukončený hatchback Volvo C30. Naproti tomu plány na najmenší model Volvo V20 boli vraj zatiaľ pozastavené.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY