vytisknout velikost písma Volvo chce postaviť továreň v USA. Zatiaľ ale nevie, kedy a kde

Volvo chce postaviť továreň v USA. Zatiaľ ale nevie, kedy a kde

Automobilka Volvo oznámila zámer vybudovať továreň na území USA. Presná fakty sa zatiaľ nevedia, no predbežné odhady hovoria o investícii vo výške približne 500 miliónov amerických dolárov. Tento krok má viesť predovšetkým k zvýšeniu predajov na americkom trhu.

Volvo vo svojej tlačovej správe ale de facto hovorí iba to, že sa rozhodlo továreň v Amerike postaviť. Zatiaľ existuje zoznam potenciálnych lokalít, ale kde presne bude nový závod stáť, rovnako ako presnejšie čísla týkajúce sa investícií, to sa dozvieme neskôr.

Švédska značka má k tomuto rozhodnutiu dobré dôvody. V dohľadnej dobe by totiž chcela v USA ročne predať minimálne 100 000 automobilov. Až Volvo tento plán realizuje, bude mať so svojou výrobou obsadené tri kontinenty. V súčasnosti totiž používa dva závody v Európe a dva v Číne.

Kedy by sa malo začať v Amerike stavať alebo kedy by dokonca mala byť americká výroba spustená, to sa v tlačovej správe nepíše.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY