vytisknout velikost písma Volvo chce nasledovať Teslu. Autá bude predávať cez internet

Volvo chce nasledovať Teslu. Autá bude predávať cez internet

Automobilka Volvo sa vo vlastníctve čínskej spoločnosti Geely mení. Prichádzajú nové modely a nové stratégie. V budúcnosti si budeme môcť kúpiť nové vozidlo tejto švédskej značky cez internet, rovnako ako to aktuálne robí Tesla so svojimi elektromobilmi.

Volvo si už predaj cez internet vyskúšalo. Týmto spôsobom boli predávané prvé exempláre z takzvanej First Edition. Nová stratégia značky do budúcnosti počíta s tým, že sa budú týmto spôsobom predávať úplne všetky modely na všetkých trhoch.

Radosť z tohto rozhodnutia samozrejme nemajú dealeri, ktorých Volvo eviduje zhruba dvetisíc po celom svete. Zákazníci však o návštevu oficiálneho dílerstva neprídu, pretože sa prostredníctvom predajcov budú nové autá odovzdávať. Kedy presne švédska automobilka na tento spôsob predaja prejde, to zatiaľ oznámené nebolo.

Zdroj: The Economic Times

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY