vytisknout velikost písma Volskwagen Passat 2.0 BiTDI dostal k Vianociam 300 koní od B & B

Volskwagen Passat 2.0 BiTDI dostal k Vianociam 300 koní od B & B

Nemecká spoločnosť B & B Automobiltechnik nadelila novému Passatu rovných 300 koní. Ako základ tu poslúžil vrcholný naftový štvorvalec 2.0 BiTDI, ktorý v štandardnom prevedení ponúka 176 kW (240 koní). Prípadní záujemcovia si môžu kúpiť aj niekoľko úprav určených pre podvozok.

B & B Automobiltechnik ponúka dve úrovne. Tá slabšia zdvihne výkon na 202 kW (275 koní) a krútiaci moment narastie zo sériových 500 Nm na konečných 570 Nm. Druhá úroveň ide ešte ďalej. Za necelých štyri tisíc eur dostanete sadu úprav, ktoré zvýšia výkon na 221 kW (300 koní) a krútiaci moment na plných 630 Nm.

Taký Passat Variant potom zvládne šprint z nuly na stovku za 5,5 s (štandardom je 6,3 s) a maximálna rýchlosť sa zvýši na 250 km/h (štandardom 238 km/h). Komu to nestačí, ten si môže nechať nasadiť na auto aj športové pružiny, svetlá výška sa potom zníži o 25 mm. V ponuke sú aj lepšie brzdy a kolesá veľkosti 19 alebo 20 palcov. Neskôr dorazia ešte prvky vylepšujúce aerodynamiku. Tie sú aktuálne v príprave.

passtab_bb_2.jpgpasstab_bb_1.jpgpasstab_bb_3.jpgpasstab_bb_4.jpgpasstab_bb_5.jpgpasstab_bb_6.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY