vytisknout velikost písma Volkswagen vyvíja následníka typu CC, mohol by to byť fastback

V počiatočných fázach vývoja sa nachádza následnícka generácia súčasného modelu Volkswagen CC. V hre ostáva možnosť použitia ešte efektnejšej karosérie...
Volkswagen vyvíja následníka typu CC, mohol by to byť fastback

Aktuálna generácia "štvordverového kupé" na podvozku Volkswagenu Passat priniesla preznačenie z "Passat CC" na "CC" a bola predstavená až na jeseň roku 2011. Čas ale plynie, a tak vo Wolfsburgu už pracujú na jej nástupcovi, ktorý by sa mohol v predajoch objaviť v roku 2017. Niekoľko zaujímavých oficiálnych informácií k následníckej generácii Volkswagenu CC uniklo počas americkej prezentácie modelov Golf VII a Golf GTI.

Šéf amerického Volkswagenu Michael Horn potvrdil, že vývoj nového CC beží. Je pritom celkom možné, že sa dočká efektného riešenia splývajúcej zadnej časti fastbacku v štýle podobnom aktuálnemu Audi A7 Sportback. Na otázku redaktora magazínu MotorTrend Horn odpovedal: "Študujeme dve koncepcie a vážne uvažujeme o Fastbacku, ktorý je jednou z nich." Volkswagen CC by tak mohol ďalej nadobudnúť na štýlovosti a priblížiť sa Audi A7.

S ohľadom na dovozné náklady a silné Euro navyše Volkswagen zvažuje, že by budúci CC vyrábal priamo v USA. Do úvahy pripadajú najmä továrne VW Group v Tennessee (Chattanooga) a Mexiku.

 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY