vytisknout velikost písma Volkswagen vyvíja následníka typu CC, mohol by to byť fastback

V počiatočných fázach vývoja sa nachádza následnícka generácia súčasného modelu Volkswagen CC. V hre ostáva možnosť použitia ešte efektnejšej karosérie...
Volkswagen vyvíja následníka typu CC, mohol by to byť fastback

Aktuálna generácia "štvordverového kupé" na podvozku Volkswagenu Passat priniesla preznačenie z "Passat CC" na "CC" a bola predstavená až na jeseň roku 2011. Čas ale plynie, a tak vo Wolfsburgu už pracujú na jej nástupcovi, ktorý by sa mohol v predajoch objaviť v roku 2017. Niekoľko zaujímavých oficiálnych informácií k následníckej generácii Volkswagenu CC uniklo počas americkej prezentácie modelov Golf VII a Golf GTI.

Šéf amerického Volkswagenu Michael Horn potvrdil, že vývoj nového CC beží. Je pritom celkom možné, že sa dočká efektného riešenia splývajúcej zadnej časti fastbacku v štýle podobnom aktuálnemu Audi A7 Sportback. Na otázku redaktora magazínu MotorTrend Horn odpovedal: "Študujeme dve koncepcie a vážne uvažujeme o Fastbacku, ktorý je jednou z nich." Volkswagen CC by tak mohol ďalej nadobudnúť na štýlovosti a priblížiť sa Audi A7.

S ohľadom na dovozné náklady a silné Euro navyše Volkswagen zvažuje, že by budúci CC vyrábal priamo v USA. Do úvahy pripadajú najmä továrne VW Group v Tennessee (Chattanooga) a Mexiku.

 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY