vytisknout velikost písma Volkswagen vraj rokuje s Fiatom. Je opäť v hre predaj Alfy Romeo?

Volkswagen vraj rokuje s Fiatom. Je opäť v hre predaj Alfy Romeo?

Hoci sa Volkswagen nedávno vyjadril, že s nakupovaním automobiliek zatiaľ končí, vraj sa opäť zišli vlastníci VW s majiteľmi automobilky Fiat. Ako prvý o tom informoval nemecký Manager-magazin. Obe strany akékoľvek dohady ohľadom predaja Fiatu alebo jeho častí popierajú, ale možné je samozrejme všetko.

Rodina Agnelli, ktorá cez koncern Exor ovláda Fiat a tým pádom napríklad aj Chrysler, sa vraj chce orientovať len na športové autá Ferrari a masový predaj osobných áut ju už nezaujíma. Volkswagen vraj zase javí záujem o aktivity Fiatu v USA, kde sa VW nedarí tak, ako by si predstavoval.

Kým nebude k dispozícii nejaké oficiálne stanovisko, môžeme len špekulovať, či išlo len o priateľské stretnutie alebo dohady ohľadom predaja Fiatu, prípadne niektorých jeho častí. Nie je tajomstvom, že Volkswagen už v minulosti otvorene prejavil záujem o automobilku Alfa Romeo.

Šéf Fiatu ale odmietol značku Alfa Romeo predať, lenže poznáte to. Všetok tovar sa dá kúpiť, len záleží na cene. Hodnota celého Fiatu je vraj okolo 10 miliárd eur, Volkswagen má hodnotu asi 88 miliárd eur. Zaujímavé tiež je, že v reakcii na mediálne špekulácie vyleteli akcie Fiatu o 5,1%, zatiaľ čo tie Volkswagenu spadli o 2,4%.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY