vytisknout velikost písma Volkswagen vezie do Ženevy upravený up! a koncept malého SUV

Volkswagen vezie do Ženevy upravený up! a koncept malého SUV

Volkswagen má pre tohtoročnú Ženevu naplánované dve novinky. Novinári a návštevníci si budú môcť prezrieť modernizovaný up!, tou hlavnou premiérou však bude koncept malého SUV, ktorý má odštartovať koncernovú ofenzívu v tomto segmente.

Omladený Volkswagen up! bude k dispozícii so širokou ponukou motorizácií. Zákazníci aj naďalej budú môcť siahnuť po benzínovej verzii (po novom príde 1.0 TSI), po vyhotovení spaľujúcom zemný plyn a aj po čisto elektrickej verzii. VW sľubuje nové farby exteriéru, dekorov v interiéri aj čalúnenie sedadiel. Samozrejme dôjde na vylepšenú konektivitu a nakoniec príde ešte verzia up! beats, ktorá je osadená ozvučením s výkonom 300 W. Viac toho ale VW k svojej malej novinke zatiaľ nepovedal.

Na tému konceptu nového crossoveru toho Volkswagen zatiaľ prezradil ešte menej. Okrem prvých obrázkov sa musíme uspokojiť s tvrdením, že táto štúdia naviaže na BUDD-e z tohtoročného veľtrhu CES a že stojí na začiatku rozsiahlej ofenzívy v kategórii SUV.

Viac sa dozvieme najneskôr budúci pondelok večer, kedy ako už tradične Volkswagen usporiadal svoj koncernový večer.

vw_02.jpgvw_01.jpgvw_03.jpgvw_04.jpgvw_05.jpgvw_06.jpgvw_07.jpgvw_08.jpgvw_09.jpgvw_10.jpgvw_11.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY