vytisknout velikost písma Volkswagen v Nemecku ruší 3000 kancelárskych pracovných miest

Volkswagen v Nemecku ruší 3000 kancelárskych pracovných miest

Volkswagen čaká do konca roku 2017 pomerne veľké prepúšťanie na kancelárskych pracovných pozíciách v domácom Nemecku. V rámci programu šetrenia a zefektívnenia fungovania managementu tak nemecký koncern zruší zhruba tri tisícky pracovných miest, píšu Automotive News.

Jedným z dôvodov je aj šetrenie prostriedkov kvôli emisnému škandálu, ktorého celkové náklady ešte nikto nedokázal presne spočítať. Koncern Volkswagen sa pripravuje na najhorší možný scenár. A tak napríklad len tento rok obmedzí investície vo výške jednej miliardy eur.

Volkswagen vo svojich nemeckých továrňach a finančných oddeleniach zamestnáva asi 120 000 ľudí, z čoho je približne tretina v kanceláriách, nie vo výrobe. Práve kancelárskych pracovných miest sa má šetrenie dotknúť najviac.

Popri prepúšťaní stálych aj dočasných pracovníkov ale Volkswagen tlačí napríklad aj na subdodávateľov. Tiež ruší stratové projekty, pozastavuje alebo ruší vývoj niektorých iných projektov a značne obmedzil svoje sponzorské aktivity.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY