vytisknout velikost písma Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizácie 1.8 TSI a 2.0 TDI

Oba motory plnia emisnú normu Euro 6, diesel používa na dočistenie emisií ešte selektívnu katalytickú redukciu AdBlue. Spolu s novými motormi prichádza ešte dizajnový paket Milano.
Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizácie 1.8 TSI a 2.0 TDI

MPV Volkswagen Touran rozširuje ponuku motorov o dve nové vrcholné motorizácie. Pre záujemcov o silný benzínový motor sa pod kapotu nasťahoval preplňovaný štvorvalec 1.8 TSI s výkonom 132 kW (180 k) a krútiacim momentom 250 Nm v 1250 až 5000 ot. Je štandardne spojený so sedemstupňovou automatickou prevodovkou DSG.

Fanúšikovia nafty si teraz môžu objednať najsilnejší diesel. Motor 2.0 TDI posilnil až na 140 kW (190 k) a jeho najvyšší krútiaci moment dosahuje na 400 Nm v 1750 až 3000 ot. Tento diesel má štandardne šesťstupňový automat DSG. 

Kombinovaná spotreba najsilnejšieho dieselu je 4,6 - 4,8 litra na 100 km a VW Touran sa s ním rozbehne z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy. Najvyššia rýchlosť je 220 km/h. Benzínový Touran 1.8 TSI zvládne "len" 218 km/h, na 100 km/h akceleruje za 8,3 sekundy a jeho kombinovaná spotreba je 6,1 - 6,2 l/100 km podľa použitých pneumatík.

Oba motory plnia emisnú normu Euro 6, diesel používa na dočistenie emisií ešte selektívnu katalytickú redukciu AdBlue. Spolu s novými motormi prichádza ešte dizajnový paket Milano. Ten obsahuje čiastočne kožené sedačky Nappa, ambientné osvetlenie a dekoračné lišty v čiernom prevedení pianového laku.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY