vytisknout velikost písma Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizácie 1.8 TSI a 2.0 TDI

Oba motory plnia emisnú normu Euro 6, diesel používa na dočistenie emisií ešte selektívnu katalytickú redukciu AdBlue. Spolu s novými motormi prichádza ešte dizajnový paket Milano.
Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizácie 1.8 TSI a 2.0 TDI

MPV Volkswagen Touran rozširuje ponuku motorov o dve nové vrcholné motorizácie. Pre záujemcov o silný benzínový motor sa pod kapotu nasťahoval preplňovaný štvorvalec 1.8 TSI s výkonom 132 kW (180 k) a krútiacim momentom 250 Nm v 1250 až 5000 ot. Je štandardne spojený so sedemstupňovou automatickou prevodovkou DSG.

Fanúšikovia nafty si teraz môžu objednať najsilnejší diesel. Motor 2.0 TDI posilnil až na 140 kW (190 k) a jeho najvyšší krútiaci moment dosahuje na 400 Nm v 1750 až 3000 ot. Tento diesel má štandardne šesťstupňový automat DSG. 

Kombinovaná spotreba najsilnejšieho dieselu je 4,6 - 4,8 litra na 100 km a VW Touran sa s ním rozbehne z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy. Najvyššia rýchlosť je 220 km/h. Benzínový Touran 1.8 TSI zvládne "len" 218 km/h, na 100 km/h akceleruje za 8,3 sekundy a jeho kombinovaná spotreba je 6,1 - 6,2 l/100 km podľa použitých pneumatík.

Oba motory plnia emisnú normu Euro 6, diesel používa na dočistenie emisií ešte selektívnu katalytickú redukciu AdBlue. Spolu s novými motormi prichádza ešte dizajnový paket Milano. Ten obsahuje čiastočne kožené sedačky Nappa, ambientné osvetlenie a dekoračné lišty v čiernom prevedení pianového laku.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY