Volkswagen Touran

Kompaktné MPV s technikou Golfu? To znie ako recept na úspech. Počiatočné problémy s kvalitou sú zabudnuté, dnes sa Touran právom radí k najobľúbenejším autám v segmente.



Testy
Test Volkswagen Touran 2.0 TDI: Golf pre siedmich

Test Volkswagen Touran 2.0 TDI: Golf pre siedmich

Nová generácia kompaktného MPV značky Volkswagen pokračuje v rovnakom recepte ako pôvodný Touran, ktorých sa za necelých 16 rokov predalo 1,9 milióna. Hranaté tvary pripomínajúce dodávku síce nevezmú za srdce, ale vďaka nim je vnútri naozaj veľa miesta.

6. 6. 2016 | Jiří Červenka
PremiéryTechnika
Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizácie 1.8 TSI a 2.0 TDI

Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizácie 1.8 TSI a 2.0 TDI

Oba motory plnia emisnú normu Euro 6, diesel používa na dočistenie emisií ešte selektívnu katalytickú redukciu AdBlue. Spolu s novými motormi prichádza ešte dizajnový paket Milano.

8. 4. 2016 | Dalibor Žák
AutosalónyPremiéry
Ženevské dodávky od Volkswagenu: Sharan, Touran a Caddy

Ženevské dodávky od Volkswagenu: Sharan, Touran a Caddy

3. 3. 2015 | Dalibor Žák
Tajné
Nový Volkswagen Touran príde už do Ženevy

Nový Volkswagen Touran príde už do Ženevy

27. 1. 2015 | Jiří Červenka
´
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY