vytisknout velikost písma Volkswagen Tiguan v "mestskej" edícii CityScape

Značka Volkswagen pripravila pre nemecký trh špeciálnu sériu svojho obľúbeného modelu Tiguan.
Volkswagen Tiguan v "mestskej" edícii CityScape

Čerstvá hviezda štatistiky Auto Bildu, obľúbený Volkswagen Tiguan, prichádza v ďalšej obmedzenej edícii, ktorá nasleduje verziu Tiguan Exclusive z vlaňajšieho novembra. Horúca novinka nesie označenie Tiguan CityScape a v Nemecku štartuje na cene 32 450 eur. Aj v tomto prípade ide o "luxusne" zameraný model, ktorý vyniká dvojfarebným sfarbením karosérie, osemnásťpalcovými liatymi ráfikmi Mallory a rozšírenou výbavou zahŕňajúcou aj bi-xenónové svetlomety a zadné svetlá zostavené z LED.

Volkswagen Tiguan CityScape bude v ponuke v štyroch farebných kombináciách, pričom na priloženom snímku vidíte bielu Pure s čiernymi lemami blatníkov a strechou. Prahové obklady sú lakované vo farbe karosérie, zadné okná majú zatmavené fólie a na maske chladiča a nárazníku pribudli chrómované dekory.

VW Tiguan CityScape.jpg
Volkswagen Tiguan v edícii CityScape

Interiér je vybavený športovými sedadlami s vyšitými emblémami CityScape, ktoré nájdeme aj na iných miestach priestoru pre posádku. Samozrejmosťou sú špecifické koberčeky a hliníkové obklady prahov a pedálov, za zmienku stojí modré sťahovanie kožených poťahov volantu a radiacej páky. Súčasťou štandardnej výbavy edície Tiguan CityScape je tiež samočinná klimatizácia Climatronic, tempomat, audiosústava RCD 310 alebo tuhšie pruženie.

 

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY