vytisknout velikost písma Volkswagen T-Roc: poznáme motory a v Nemecku už aj ceny

Volkswagen T-Roc ponúkne okrem iného aj benzínový dvojliter. Základom je pochopiteľne litrový trojvalec TSI. Za dvojlitrový diesel s automatom a štvorkolkou dáte 32-tisíc eur.
Volkswagen T-Roc: poznáme motory a v Nemecku už aj ceny

Autosalón vo Frankfurte bol miestom premiéry nového crossoveru od Volkswagenu. Volá sa T-Roc a využíva základnú techniku ​​z Golfu. Avšak o motoroch Volkswagen počas predstavenia vlastne nič nepovedal. A teraz sa Volkswagen T-Roc začína predávať v domácom Nemecku, respektíve je možné ho už objednať.

Volkswagen T-Roc dostane zatiaľ tri motory. Základ tvorí podľa očakávania trojvalcový motor 1.0 TSI s výkonom 85 kW (115 k), kombinovaný so šesťstupňovým manuálom. Udávaná kombinovaná spotreba je 5,1 na 100 km. V Nemecku táto verzia začína na cene 20 390 eur.

Druhý stupeň výbavy Style ponúka aj litrový trojvalec a tiež motor 2.0 TDI s výkonom 110 kW (150 k), kombinovaný so sedemstupňovým automatom DSG a pohonom všetkých kolies. Táto verzia má udávanú spotrebu 5,1 litra na 100 km a stojí 31 825 eur.

Výbava Sport potom ponúka už spomínaný turbodiesel za 32 100 eur a tiež v nej môžete mať trochu prekvapivo motor 2.0 TSI s výkonom 140 kW (190 k) kombinovaný taktiež s automatom 7DSG a pohonom všetkých kolies. Za túto verziu s kombinovanou spotrebou 6,7 litra na 100 km si nechá Volkswagen v Nemecku zaplatiť 30 800 eur. Na ďalšie motorizácie je potrebné počkať, očakáva sa hlavne príchod motorov 1.6 TDI a 1.5 TSI Evo.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY