vytisknout velikost písma Volkswagen T-Roc: poznáme motory a v Nemecku už aj ceny

Volkswagen T-Roc ponúkne okrem iného aj benzínový dvojliter. Základom je pochopiteľne litrový trojvalec TSI. Za dvojlitrový diesel s automatom a štvorkolkou dáte 32-tisíc eur.
Volkswagen T-Roc: poznáme motory a v Nemecku už aj ceny

Autosalón vo Frankfurte bol miestom premiéry nového crossoveru od Volkswagenu. Volá sa T-Roc a využíva základnú techniku ​​z Golfu. Avšak o motoroch Volkswagen počas predstavenia vlastne nič nepovedal. A teraz sa Volkswagen T-Roc začína predávať v domácom Nemecku, respektíve je možné ho už objednať.

Volkswagen T-Roc dostane zatiaľ tri motory. Základ tvorí podľa očakávania trojvalcový motor 1.0 TSI s výkonom 85 kW (115 k), kombinovaný so šesťstupňovým manuálom. Udávaná kombinovaná spotreba je 5,1 na 100 km. V Nemecku táto verzia začína na cene 20 390 eur.

Druhý stupeň výbavy Style ponúka aj litrový trojvalec a tiež motor 2.0 TDI s výkonom 110 kW (150 k), kombinovaný so sedemstupňovým automatom DSG a pohonom všetkých kolies. Táto verzia má udávanú spotrebu 5,1 litra na 100 km a stojí 31 825 eur.

Výbava Sport potom ponúka už spomínaný turbodiesel za 32 100 eur a tiež v nej môžete mať trochu prekvapivo motor 2.0 TSI s výkonom 140 kW (190 k) kombinovaný taktiež s automatom 7DSG a pohonom všetkých kolies. Za túto verziu s kombinovanou spotrebou 6,7 litra na 100 km si nechá Volkswagen v Nemecku zaplatiť 30 800 eur. Na ďalšie motorizácie je potrebné počkať, očakáva sa hlavne príchod motorov 1.6 TDI a 1.5 TSI Evo.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY