vytisknout velikost písma Volkswagen street up! dostal športový podvozok a rýchle pruhy

Volkswagen street up! dostal športový podvozok a rýchle pruhy

Ak niekto hľadá skutočné športové auto, asi by ho nenapadlo pozerať sa po Volkswagene up!. No automobilka sa domnieva, že práve malý mestský up! potrebuje športovú kúru, pretože dnes predsa všetko musí byť športové.

02.jpg03.jpg04.jpg
Nic viac než pritvrdený podvozok, pár samolepiek a detailov v interiéri nedostanete

Počas posledných rokov bol pojem "športové auto" natoľko prekrútený, že dnes stačí na absolútne nešportový základ nasadiť znížené pritvrdenie (rozumej menej pohodlný) podvozok, veľké kolesá (v tomto prípade šestnásťpalcové) a nalepiť pruhy. 

Presne takým systémom "úprav" prešiel práve malý up!. Motora sa ale žiadne novinky netýkajú. Pohon "športového" Volkswagenu up! obstaráva stále rovnaký atmosférický trojvalec 1.0 MPI s výkonom 44 alebo 55 kW, prípadne verzia na CNG, ktorá posiela na predné kolesá cez päťstupňový manuál 50 kW. 

Verzia VW street up! dostala ešte niektoré detaily do interiéru, ako napríklad nové čalúnenie sedadiel, dekor palubnej dosky a volantu či iné výplne dverí. Navyše záujemca získa aj lepšiu audio sústavu a zatmavené bočné okná.

01.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY