vytisknout velikost písma Volkswagen street up! dostal športový podvozok a rýchle pruhy

Volkswagen street up! dostal športový podvozok a rýchle pruhy

Ak niekto hľadá skutočné športové auto, asi by ho nenapadlo pozerať sa po Volkswagene up!. No automobilka sa domnieva, že práve malý mestský up! potrebuje športovú kúru, pretože dnes predsa všetko musí byť športové.

02.jpg03.jpg04.jpg
Nic viac než pritvrdený podvozok, pár samolepiek a detailov v interiéri nedostanete

Počas posledných rokov bol pojem "športové auto" natoľko prekrútený, že dnes stačí na absolútne nešportový základ nasadiť znížené pritvrdenie (rozumej menej pohodlný) podvozok, veľké kolesá (v tomto prípade šestnásťpalcové) a nalepiť pruhy. 

Presne takým systémom "úprav" prešiel práve malý up!. Motora sa ale žiadne novinky netýkajú. Pohon "športového" Volkswagenu up! obstaráva stále rovnaký atmosférický trojvalec 1.0 MPI s výkonom 44 alebo 55 kW, prípadne verzia na CNG, ktorá posiela na predné kolesá cez päťstupňový manuál 50 kW. 

Verzia VW street up! dostala ešte niektoré detaily do interiéru, ako napríklad nové čalúnenie sedadiel, dekor palubnej dosky a volantu či iné výplne dverí. Navyše záujemca získa aj lepšiu audio sústavu a zatmavené bočné okná.

01.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY