vytisknout velikost písma Volkswagen Scirocco po facelifte na nových fotografiách (50x foto)

Kupé VW Scirocco prekonalo facelift už na jar, ale do predaja sa dostane až teraz počas prázdnin s cenou od 19 280 eur. Tu máme novú porciu fotografií.
Volkswagen Scirocco po facelifte na nových fotografiách (50x foto)
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Scirocco po facelifte
  2. Fotogaléria: Volkswagen Scirocco

Väčšia modernizácia Volkswagenu Scirocco nie je žiadnou horúcou novinkou, pretože sa predstavila už na autosalóne v Ženeve. Automobilka teraz ale vypustila novú sériu skôr nezverejnených fotografií, tak si poďme toto trochu opomínané koncernové kupé pripomenúť.

DB2014AU00845_large.jpgDB2014AU00865_large.jpgDB2014AU00875_large.jpg
Scirocco dostalo silnejšie motory a upravenú palubnú dosku

Určite už viete, že sa Volkswagen zameral na posilnenie motorov a hlavne na zníženie ich spotreby, čo je dnes priamo stranícka povinnosť. Základné technické údaje modernizovaného VW Scirocco nájdete v priloženej tabuľke (všetko platí pre manuálne šesťstupňové prevodovky).

motor výkon kW / k krútiaci moment 0-100 km/h max. rýchlosť spotreba cena
1.4 TSI 92 / 125 200 Nm 9,3 s 203 km/h 5,4 l/100 km 19 280 eur
2.0 TSI 132 / 180 280 Nm 7,4 s 227 km/h 6,0 l/100 km 21 687 eur
2.0 TSI 162 / 220 350 Nm 6,5 s 246 km/h 6,0 l/100 km 23 437 eur
2.0 TDI 110 / 150 340 Nm 8,6 s 215 km/h 4,2 l/100 km 22 197 eur
2.0 TDI 135 / 184 380 Nm 7,5 s 230 km/h 4,4 l/100 km -
R 2.0 TSI 206 / 280 350 Nm 5,7 s 250 km/h 8,0 l/100 km 30 071 eur

Dizajn exteriéru sa príliš nezmenil, Volkswagen sa skutočne zameral hlavne na techniku​​. No vnútri nájdete novú palubnú dosku teraz s centrálne umiestnenými dodatočnými budíkmi ako u prapôvodného Scirocca. Tie vás informujú o teplote oleja, tlaku turba a môžete si aj zapnúť stopky.

Ceny Volkswagenu Scirocco začínajú na sume 19 280 eur za motor 1.4 TSI, vrcholná verzia Scirocco R so šesťstupňovou automatickou prevodovkou DSG vyjde na 32 259 eur. Už sa pomaly začína hovoriť aj o nástupcovi, ktorý vraj ale bude úplne iný. Že by Volkswagen nakoniec postavil športiak s motorom uprostred? Alebo to bude crossover? Nechajme sa prekvapiť.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY