vytisknout velikost písma Volkswagen Scirocco po facelifte na nových fotografiách (50x foto)

Kupé VW Scirocco prekonalo facelift už na jar, ale do predaja sa dostane až teraz počas prázdnin s cenou od 19 280 eur. Tu máme novú porciu fotografií.
Volkswagen Scirocco po facelifte na nových fotografiách (50x foto)
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Scirocco po facelifte
  2. Fotogaléria: Volkswagen Scirocco

Väčšia modernizácia Volkswagenu Scirocco nie je žiadnou horúcou novinkou, pretože sa predstavila už na autosalóne v Ženeve. Automobilka teraz ale vypustila novú sériu skôr nezverejnených fotografií, tak si poďme toto trochu opomínané koncernové kupé pripomenúť.

DB2014AU00845_large.jpgDB2014AU00865_large.jpgDB2014AU00875_large.jpg
Scirocco dostalo silnejšie motory a upravenú palubnú dosku

Určite už viete, že sa Volkswagen zameral na posilnenie motorov a hlavne na zníženie ich spotreby, čo je dnes priamo stranícka povinnosť. Základné technické údaje modernizovaného VW Scirocco nájdete v priloženej tabuľke (všetko platí pre manuálne šesťstupňové prevodovky).

motor výkon kW / k krútiaci moment 0-100 km/h max. rýchlosť spotreba cena
1.4 TSI 92 / 125 200 Nm 9,3 s 203 km/h 5,4 l/100 km 19 280 eur
2.0 TSI 132 / 180 280 Nm 7,4 s 227 km/h 6,0 l/100 km 21 687 eur
2.0 TSI 162 / 220 350 Nm 6,5 s 246 km/h 6,0 l/100 km 23 437 eur
2.0 TDI 110 / 150 340 Nm 8,6 s 215 km/h 4,2 l/100 km 22 197 eur
2.0 TDI 135 / 184 380 Nm 7,5 s 230 km/h 4,4 l/100 km -
R 2.0 TSI 206 / 280 350 Nm 5,7 s 250 km/h 8,0 l/100 km 30 071 eur

Dizajn exteriéru sa príliš nezmenil, Volkswagen sa skutočne zameral hlavne na techniku​​. No vnútri nájdete novú palubnú dosku teraz s centrálne umiestnenými dodatočnými budíkmi ako u prapôvodného Scirocca. Tie vás informujú o teplote oleja, tlaku turba a môžete si aj zapnúť stopky.

Ceny Volkswagenu Scirocco začínajú na sume 19 280 eur za motor 1.4 TSI, vrcholná verzia Scirocco R so šesťstupňovou automatickou prevodovkou DSG vyjde na 32 259 eur. Už sa pomaly začína hovoriť aj o nástupcovi, ktorý vraj ale bude úplne iný. Že by Volkswagen nakoniec postavil športiak s motorom uprostred? Alebo to bude crossover? Nechajme sa prekvapiť.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY