vytisknout velikost písma Volkswagen Scirocco po facelifte na nových fotografiách (50x foto)

Kupé VW Scirocco prekonalo facelift už na jar, ale do predaja sa dostane až teraz počas prázdnin s cenou od 19 280 eur. Tu máme novú porciu fotografií.
Volkswagen Scirocco po facelifte na nových fotografiách (50x foto)
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Scirocco po facelifte
  2. Fotogaléria: Volkswagen Scirocco

Väčšia modernizácia Volkswagenu Scirocco nie je žiadnou horúcou novinkou, pretože sa predstavila už na autosalóne v Ženeve. Automobilka teraz ale vypustila novú sériu skôr nezverejnených fotografií, tak si poďme toto trochu opomínané koncernové kupé pripomenúť.

DB2014AU00845_large.jpgDB2014AU00865_large.jpgDB2014AU00875_large.jpg
Scirocco dostalo silnejšie motory a upravenú palubnú dosku

Určite už viete, že sa Volkswagen zameral na posilnenie motorov a hlavne na zníženie ich spotreby, čo je dnes priamo stranícka povinnosť. Základné technické údaje modernizovaného VW Scirocco nájdete v priloženej tabuľke (všetko platí pre manuálne šesťstupňové prevodovky).

motor výkon kW / k krútiaci moment 0-100 km/h max. rýchlosť spotreba cena
1.4 TSI 92 / 125 200 Nm 9,3 s 203 km/h 5,4 l/100 km 19 280 eur
2.0 TSI 132 / 180 280 Nm 7,4 s 227 km/h 6,0 l/100 km 21 687 eur
2.0 TSI 162 / 220 350 Nm 6,5 s 246 km/h 6,0 l/100 km 23 437 eur
2.0 TDI 110 / 150 340 Nm 8,6 s 215 km/h 4,2 l/100 km 22 197 eur
2.0 TDI 135 / 184 380 Nm 7,5 s 230 km/h 4,4 l/100 km -
R 2.0 TSI 206 / 280 350 Nm 5,7 s 250 km/h 8,0 l/100 km 30 071 eur

Dizajn exteriéru sa príliš nezmenil, Volkswagen sa skutočne zameral hlavne na techniku​​. No vnútri nájdete novú palubnú dosku teraz s centrálne umiestnenými dodatočnými budíkmi ako u prapôvodného Scirocca. Tie vás informujú o teplote oleja, tlaku turba a môžete si aj zapnúť stopky.

Ceny Volkswagenu Scirocco začínajú na sume 19 280 eur za motor 1.4 TSI, vrcholná verzia Scirocco R so šesťstupňovou automatickou prevodovkou DSG vyjde na 32 259 eur. Už sa pomaly začína hovoriť aj o nástupcovi, ktorý vraj ale bude úplne iný. Že by Volkswagen nakoniec postavil športiak s motorom uprostred? Alebo to bude crossover? Nechajme sa prekvapiť.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY