vytisknout velikost písma Volkswagen Scirocco GTS prichádza do Šanghaja s technikou Golfu GTI

Volkswagen Scirocco GTS prichádza do Šanghaja s technikou Golfu GTI

Legendárne označenie GTS pre model Volkswagen Scirocco sa vracia. Premiéru zažije na čínskom autosalóne v Šanghaji a aj keď na prvý pohľad vyzerá drsne a výhražne, vedľa rozšírenej výbavy a motora z Golfu GTI nič iné nečakajte.

DB2015AU00654_large.JPGDB2015AU00655_large.JPGDB2015AU00656_large.JPGVolkswagen Scirocco GTS spoznáte na prvý pohľad podľa nového exkluzívneho laku, špeciálnych 18" kolies a červených brzdičov. Aj vo vnútri je niekoľko vecí, ktoré ostatné Scirocca mať nebudú, napríklad toto prevedenie sedadiel

Volkswagen Scirocco GTS je vlastne vrcholná verzia modelového radu s bohatou výbavou vrátane nového zábavného systému. Ten sa v priebehu leta dostane do ponuky aj pre ostatné verzie Scirocco, kde ale bude samozrejme za príplatok.

Nové sú laky a aj špeciálne 18 "kolesá, ktoré dostane výhradne model GTS. Pokiaľ ide o techniku, motor 2.0 TSI z Golfu GTI má stále pekných 220 koní a Scirocco GTS s ním zrýchli na stovku za 6,5 sekundy. Maximálna rýchlosť leží na hranici 246 km/h (244 km/h pre DSG). VW sa chváli aj spotrebou, Scirocco GTS podľa normy NEDC spotrebuje s manuálom 6,1 l/100 km, s automatom 6,4 l/100 km.

Popri klasickej manuálnej šesťstupňovej prevodovke teda môžete mať aj automat DSG, v tomto prípade so šiestimi rýchlosťami a spoľahlivejším systémom s mokrými spojkami. Sila motora je samozrejme prenášaná len na predné kolesá. Zaujímavosťou je tiež možnosť úplne vypnúť systém ESP.

DB2015AU00652_large.JPGDB2015AU00653_large.JPGDB2015AU00657_large.JPG

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY