vytisknout velikost písma Volkswagen Scirocco GTS prichádza do Šanghaja s technikou Golfu GTI

Volkswagen Scirocco GTS prichádza do Šanghaja s technikou Golfu GTI

Legendárne označenie GTS pre model Volkswagen Scirocco sa vracia. Premiéru zažije na čínskom autosalóne v Šanghaji a aj keď na prvý pohľad vyzerá drsne a výhražne, vedľa rozšírenej výbavy a motora z Golfu GTI nič iné nečakajte.

DB2015AU00654_large.JPGDB2015AU00655_large.JPGDB2015AU00656_large.JPGVolkswagen Scirocco GTS spoznáte na prvý pohľad podľa nového exkluzívneho laku, špeciálnych 18" kolies a červených brzdičov. Aj vo vnútri je niekoľko vecí, ktoré ostatné Scirocca mať nebudú, napríklad toto prevedenie sedadiel

Volkswagen Scirocco GTS je vlastne vrcholná verzia modelového radu s bohatou výbavou vrátane nového zábavného systému. Ten sa v priebehu leta dostane do ponuky aj pre ostatné verzie Scirocco, kde ale bude samozrejme za príplatok.

Nové sú laky a aj špeciálne 18 "kolesá, ktoré dostane výhradne model GTS. Pokiaľ ide o techniku, motor 2.0 TSI z Golfu GTI má stále pekných 220 koní a Scirocco GTS s ním zrýchli na stovku za 6,5 sekundy. Maximálna rýchlosť leží na hranici 246 km/h (244 km/h pre DSG). VW sa chváli aj spotrebou, Scirocco GTS podľa normy NEDC spotrebuje s manuálom 6,1 l/100 km, s automatom 6,4 l/100 km.

Popri klasickej manuálnej šesťstupňovej prevodovke teda môžete mať aj automat DSG, v tomto prípade so šiestimi rýchlosťami a spoľahlivejším systémom s mokrými spojkami. Sila motora je samozrejme prenášaná len na predné kolesá. Zaujímavosťou je tiež možnosť úplne vypnúť systém ESP.

DB2015AU00652_large.JPGDB2015AU00653_large.JPGDB2015AU00657_large.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY