vytisknout velikost písma Volkswagen Scirocco GTS prichádza do Šanghaja s technikou Golfu GTI

Volkswagen Scirocco GTS prichádza do Šanghaja s technikou Golfu GTI

Legendárne označenie GTS pre model Volkswagen Scirocco sa vracia. Premiéru zažije na čínskom autosalóne v Šanghaji a aj keď na prvý pohľad vyzerá drsne a výhražne, vedľa rozšírenej výbavy a motora z Golfu GTI nič iné nečakajte.

DB2015AU00654_large.JPGDB2015AU00655_large.JPGDB2015AU00656_large.JPGVolkswagen Scirocco GTS spoznáte na prvý pohľad podľa nového exkluzívneho laku, špeciálnych 18" kolies a červených brzdičov. Aj vo vnútri je niekoľko vecí, ktoré ostatné Scirocca mať nebudú, napríklad toto prevedenie sedadiel

Volkswagen Scirocco GTS je vlastne vrcholná verzia modelového radu s bohatou výbavou vrátane nového zábavného systému. Ten sa v priebehu leta dostane do ponuky aj pre ostatné verzie Scirocco, kde ale bude samozrejme za príplatok.

Nové sú laky a aj špeciálne 18 "kolesá, ktoré dostane výhradne model GTS. Pokiaľ ide o techniku, motor 2.0 TSI z Golfu GTI má stále pekných 220 koní a Scirocco GTS s ním zrýchli na stovku za 6,5 sekundy. Maximálna rýchlosť leží na hranici 246 km/h (244 km/h pre DSG). VW sa chváli aj spotrebou, Scirocco GTS podľa normy NEDC spotrebuje s manuálom 6,1 l/100 km, s automatom 6,4 l/100 km.

Popri klasickej manuálnej šesťstupňovej prevodovke teda môžete mať aj automat DSG, v tomto prípade so šiestimi rýchlosťami a spoľahlivejším systémom s mokrými spojkami. Sila motora je samozrejme prenášaná len na predné kolesá. Zaujímavosťou je tiež možnosť úplne vypnúť systém ESP.

DB2015AU00652_large.JPGDB2015AU00653_large.JPGDB2015AU00657_large.JPG

Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY