vytisknout velikost písma Volkswagen radí: nehrajte sa za jazdy s telefónom

Volkswagen radí: nehrajte sa za jazdy s telefónom

Používanie telefónu za volantom sa údajne v niektorých krajinách stalo hlavnou príčinou dopravných nehôd, ktoré majú veľmi často vážne následky. Volkswagen sa na tento problém rozhodol upozorniť a pripravil pre návštevníkov jedného kina v Hongkongu experiment, vďaka ktorému vzniklo priložené video.

Nič netušiacim divákom bol premietnutý záber z pohľadu vodiča. Vzhľadom k tom, že filmový vodič ide stále po rovnej ceste a nič sa nedeje, diváci rýchlo stratia pozornosť a navyše im začnú zvoniť telefóny. Reakcia je jasná, všetci musia skontrolovať, čože to prišlo za správu a v tú chvíľu nasleduje "prekvapenie". Celkom drsná upútavka evidentne zapôsobila...

Podľa policajných štatistík sa pripomienka nemeckého koncernu týka aj slovenských vodičov. Najčastejšou príčinou nehôd za rok 2013 boli situácie, kedy sa vodič plne nevenoval riadeniu vozidla.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY