vytisknout velikost písma Volkswagen radí: nehrajte sa za jazdy s telefónom

Volkswagen radí: nehrajte sa za jazdy s telefónom

Používanie telefónu za volantom sa údajne v niektorých krajinách stalo hlavnou príčinou dopravných nehôd, ktoré majú veľmi často vážne následky. Volkswagen sa na tento problém rozhodol upozorniť a pripravil pre návštevníkov jedného kina v Hongkongu experiment, vďaka ktorému vzniklo priložené video.

Nič netušiacim divákom bol premietnutý záber z pohľadu vodiča. Vzhľadom k tom, že filmový vodič ide stále po rovnej ceste a nič sa nedeje, diváci rýchlo stratia pozornosť a navyše im začnú zvoniť telefóny. Reakcia je jasná, všetci musia skontrolovať, čože to prišlo za správu a v tú chvíľu nasleduje "prekvapenie". Celkom drsná upútavka evidentne zapôsobila...

Podľa policajných štatistík sa pripomienka nemeckého koncernu týka aj slovenských vodičov. Najčastejšou príčinou nehôd za rok 2013 boli situácie, kedy sa vodič plne nevenoval riadeniu vozidla.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY