vytisknout velikost písma Volkswagen pripravil pre tohtoročný RETTmobil štyri špeciály

Tohtoročný ročník veľtrhu RETTmobil práve odštartoval. Volkswagen tam priviezol štvoricu špeciálnych modelov.
Volkswagen pripravil pre tohtoročný RETTmobil štyri špeciály

Pre tento ročník tradičného a v Európe v danej brandži najväčšieho veľtrhu RETTmobil pre techniku ​​záchranných zborov, ktorý tento rok vo Fulde prebieha v dňoch 14. až 16. mája, pripravila značka Volkswagen ucelenú škálu špeciálnych prestavieb svojich aktuálnych modelov. Rozhodne nebude sama, napríklad o novinkách BMW pre RETTmobil sme vás informovali už pred niekoľkými dňami.

Volkswagen RETT 2014 1.jpgVolkswagen RETT 2014 2.jpg

Začnime napríklad Touaregom v podobe upravenej k potrebám zdravotníkov. Okrem modifikovanej zadnej časti interiéru karosérie, ktorá uvezie všetko potrebné záchranárske vybavenie, špecifického lakovania a majákov ponúkne svojim užívateľom prednosti výkonného a relatívne hospodárneho vznetového šesťvalca 3,0 TDI V6 s výkonom 245 koní (180 kW). K videniu sú vo Fulde aj veliteľské vozidlá Tiguan a Passat Variant pre hasičské záchranné zbory osadené vznetovými štvorvalcami 2,0 TDI s výkonom 140, resp. 177 koní (103/130 kW).

Na príklade modifikovaného kombi Volkswagen Golf Variant potom wolfsburgský výrobca ukazuje, že sa mu celkom elegantne podarilo integrovať ovládanie majákov, sirén, kamier a ďalších špecifických systémov priamo do palubnej multimediálnej sústavy a niekoľkých špeciálnych tlačidiel umiestnených na paneli pred radiacou pákou.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY