vytisknout velikost písma Volkswagen pripravil pre tohtoročný RETTmobil štyri špeciály

Tohtoročný ročník veľtrhu RETTmobil práve odštartoval. Volkswagen tam priviezol štvoricu špeciálnych modelov.
Volkswagen pripravil pre tohtoročný RETTmobil štyri špeciály

Pre tento ročník tradičného a v Európe v danej brandži najväčšieho veľtrhu RETTmobil pre techniku ​​záchranných zborov, ktorý tento rok vo Fulde prebieha v dňoch 14. až 16. mája, pripravila značka Volkswagen ucelenú škálu špeciálnych prestavieb svojich aktuálnych modelov. Rozhodne nebude sama, napríklad o novinkách BMW pre RETTmobil sme vás informovali už pred niekoľkými dňami.

Volkswagen RETT 2014 1.jpgVolkswagen RETT 2014 2.jpg

Začnime napríklad Touaregom v podobe upravenej k potrebám zdravotníkov. Okrem modifikovanej zadnej časti interiéru karosérie, ktorá uvezie všetko potrebné záchranárske vybavenie, špecifického lakovania a majákov ponúkne svojim užívateľom prednosti výkonného a relatívne hospodárneho vznetového šesťvalca 3,0 TDI V6 s výkonom 245 koní (180 kW). K videniu sú vo Fulde aj veliteľské vozidlá Tiguan a Passat Variant pre hasičské záchranné zbory osadené vznetovými štvorvalcami 2,0 TDI s výkonom 140, resp. 177 koní (103/130 kW).

Na príklade modifikovaného kombi Volkswagen Golf Variant potom wolfsburgský výrobca ukazuje, že sa mu celkom elegantne podarilo integrovať ovládanie majákov, sirén, kamier a ďalších špecifických systémov priamo do palubnej multimediálnej sústavy a niekoľkých špeciálnych tlačidiel umiestnených na paneli pred radiacou pákou.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY