vytisknout velikost písma Volkswagen predstavuje na Jagd & Hund poľovnícky Amarok

Volkswagen predstavuje na Jagd & Hund poľovnícky Amarok

Nielen veľké autosalóny môžu byť pre automobilky zaujímavé. Od štvrtého do deviateho februára prebieha v Dortmunde poľovnícky veľtrh Jagd & Hund. Volkswagen má dva pomerne dobré dôvody sa tejto akcie zúčastniť. Po prvé sa očakáva návšteva 70 000 ľudí, po druhé získal model Amarok v rokoch 2013 a 2011 titul najlepšie poľovnícke vozidlo. A je to práve Amarok, ktorý má byť hlavným exponátom stánku tejto nemeckej automobilky.

Okrem Cross Caddy a Tiguanu totiž ukazuje Volkswagen návštevníkom Amarok v prevedení Edition Grube Forst. Ako sa dá očakávať, ide o verziu upravenú pre potreby poľovníkov. Zadné výklopné čelo je doplnené o rozkladaciu hliníkovú rampu, čo má uľahčiť nakladanie ulovenej zveri. Ďalším dôležitým pomocníkom v tomto smere je navijak so štrnásťmetrovým oceľovým lanom. Nechýbajú samozrejme reflektory osvetľujúce korbu.

Interiér je štvormiestny. Na mieste prostredného cestujúceho sa totiž vezie uzamykateľný držiak na zbrane. V prípade potreby možno jedno zadné sedadlo vymeniť za klietku pre psov.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY