vytisknout velikost písma Volkswagen predstavuje LogBox a aplikáciu pre jazdu na okruhu

Volkswagen predstavuje LogBox a aplikáciu pre jazdu na okruhu

Toto berte pokojne ako tip na Ježiška, ak máte vo svojom okolí nejakého okruhového nadšenca a zároveň milovníka Volkswagenov. (Pravda, prienik množín "okruh nadšenci" a "milovníci Volkswagenov" asi nebude veľmi veľký.)

LogBox je krabička snímajúca telemetriu. Stojí 299 eur a ešte si k tomu stiahnete príslušnú aplikáciu, aby si snímač telemetrie rozumel napríklad s chytrým telefónom.

Zariadenie sníma základné jazdné parametre ako zrýchlenie z 0 na 100 km/h, časy na kolo, tlak turba alebo preťaženie, a zobrazuje ich na displeji telefónu.

LogBox sa asi najviac hodí do tých najšportovejších Volkswagenov, čo je napríklad Golf R, Golf GTI a Golf 1.9 TDI PD v čipe a s komicky položeným operadlom sedadla vodiča. Jediné, čo k jeho sprevádzkovaniu potrebujete, je šikovný telefón s Bluetooth a príslušnou aplikáciou.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY