vytisknout velikost písma Volkswagen predstavil koncept Golf R Touch vybavený ovládaním gestami

Volkswagen predstavil koncept Golf R Touch vybavený ovládaním gestami

Volkswagen predstavil na veľtrhu CES 2015 koncept Golf R Touch. Jedná sa o Golf R s úplne novým usporiadaným pracoviskom vodiča. Namiesto tradičných ovládačov a prístrojového štítu tu nájdete výhradne displeje.

Niektoré funkcie je navyše možné ovládať bezdotykovo iba pomocou gest.
Práve ovládanie gestami je hlavná vec, ktorú Golf R Touch predstavuje. Jediné, čo potrebujete, je ruka namierená proti stredovému displeji. Viac ako opis ale povie priložené video, ktoré vyzerá veľmi efektne, ale ktoré tiež naznačuje, že využitie takéhoto ovládanie za jazdy asi nebude úplne praktické.

Golf R Touch navyše opustil všetky tlačidlá, ktoré boli nahradené displejom. Ten najväčší (umiestnený v hornej časti stredového panelu) má 12,8 palcov, je dotykový a ponúka vysoké rozlíšenie. Pod ním je ďalší dotykový displej veľkosti ôsmich palcov, cez ktorý ovládate napríklad klimatizáciu.

Pred vodičom potom nenájdete klasický prístrojový štít, ale tretí displej, ktorý nesie označenie Active Information Displej.

Ten má veľkosť 12,3 palcov a podľa tlačovej správy ponúka veľmi jednoduché nastavenie toho, čo na ňom má byť. Údajne je to rovnako jednoduché, ako prispôsobenie smartfónu alebo tabletu.

rtouch_01.jpgrtouch_02.jpgrtouch_03.jpgrtouch_04.jpgrtouch_05.jpgrtouch_06.jpgrtouch_07.jpgrtouch_08.jpgrtouch_09.jpgrtouch_10.jpgrtouch_11.jpgrtouch_12.jpgrtouch_13.jpgrtouch_14.jpgrtouch_15.jpgrtouch_16.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY