vytisknout velikost písma Volkswagen predstaví do konca októbra technické riešenie emisných problémov

Volkswagen predstaví do konca októbra technické riešenie emisných problémov

Koncern Volkswagen vydal oficiálnu tlačovú správu, v ktorej naznačuje ďalší postup pri riešení aféry Dieselgate. Ak sa tento problém týka aj vášho automobilu, budete počas nasledujúcich týždňov informovaní o možnosti vylepšenia emisií vášho vozidla. Automobilka opäť zdôrazňuje, že všetky autá sú bezpečné a prevádzkyschopné aj bez nejakých prípadných opráv.

Osobitné technické opatrenia majú byť predstavené do konca októbra. Súčasťou riešenia problému je aj zriadenie národných internetových stránok, ktoré budú koncernové automobilky použiť na zverejnenie nových informácií o aktuálnom vývoji celej záležitosti.

Volkswagen tiež doplnil informáciu o tom, že sa problematické motory týkajú celkovo piatich miliónov áut z dielne VW. Ako bolo predtým povedané, ďalších 1,2 milióna spadá na Škodu a zhruba dva milióny automobilov priznalo aj Audi. Vždy ide o staršie vozidlá so vznetovými motormi série EA 189. Volkswagen opäť uisťuje, že nové agregáty plniace normu Euro 6 tento problém nemajú a sú úplne v poriadku.

Len doplníme, že VW postupuje v poskytovaní informácií ohľadom Dieselgate veľmi opatrne. Aktuálne existujú iba dvaja ľudia priamo z automobilky, ktorí môžu odpovedať na otázky, nikto ďalší nič hovoriť nemôže. 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY