vytisknout velikost písma Volkswagen predstaví do konca októbra technické riešenie emisných problémov

Volkswagen predstaví do konca októbra technické riešenie emisných problémov

Koncern Volkswagen vydal oficiálnu tlačovú správu, v ktorej naznačuje ďalší postup pri riešení aféry Dieselgate. Ak sa tento problém týka aj vášho automobilu, budete počas nasledujúcich týždňov informovaní o možnosti vylepšenia emisií vášho vozidla. Automobilka opäť zdôrazňuje, že všetky autá sú bezpečné a prevádzkyschopné aj bez nejakých prípadných opráv.

Osobitné technické opatrenia majú byť predstavené do konca októbra. Súčasťou riešenia problému je aj zriadenie národných internetových stránok, ktoré budú koncernové automobilky použiť na zverejnenie nových informácií o aktuálnom vývoji celej záležitosti.

Volkswagen tiež doplnil informáciu o tom, že sa problematické motory týkajú celkovo piatich miliónov áut z dielne VW. Ako bolo predtým povedané, ďalších 1,2 milióna spadá na Škodu a zhruba dva milióny automobilov priznalo aj Audi. Vždy ide o staršie vozidlá so vznetovými motormi série EA 189. Volkswagen opäť uisťuje, že nové agregáty plniace normu Euro 6 tento problém nemajú a sú úplne v poriadku.

Len doplníme, že VW postupuje v poskytovaní informácií ohľadom Dieselgate veľmi opatrne. Aktuálne existujú iba dvaja ľudia priamo z automobilky, ktorí môžu odpovedať na otázky, nikto ďalší nič hovoriť nemôže. 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY