vytisknout velikost písma Volkswagen predstaví do konca októbra technické riešenie emisných problémov

Volkswagen predstaví do konca októbra technické riešenie emisných problémov

Koncern Volkswagen vydal oficiálnu tlačovú správu, v ktorej naznačuje ďalší postup pri riešení aféry Dieselgate. Ak sa tento problém týka aj vášho automobilu, budete počas nasledujúcich týždňov informovaní o možnosti vylepšenia emisií vášho vozidla. Automobilka opäť zdôrazňuje, že všetky autá sú bezpečné a prevádzkyschopné aj bez nejakých prípadných opráv.

Osobitné technické opatrenia majú byť predstavené do konca októbra. Súčasťou riešenia problému je aj zriadenie národných internetových stránok, ktoré budú koncernové automobilky použiť na zverejnenie nových informácií o aktuálnom vývoji celej záležitosti.

Volkswagen tiež doplnil informáciu o tom, že sa problematické motory týkajú celkovo piatich miliónov áut z dielne VW. Ako bolo predtým povedané, ďalších 1,2 milióna spadá na Škodu a zhruba dva milióny automobilov priznalo aj Audi. Vždy ide o staršie vozidlá so vznetovými motormi série EA 189. Volkswagen opäť uisťuje, že nové agregáty plniace normu Euro 6 tento problém nemajú a sú úplne v poriadku.

Len doplníme, že VW postupuje v poskytovaní informácií ohľadom Dieselgate veľmi opatrne. Aktuálne existujú iba dvaja ľudia priamo z automobilky, ktorí môžu odpovedať na otázky, nikto ďalší nič hovoriť nemôže. 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY