vytisknout velikost písma Volkswagen predstaví do konca októbra technické riešenie emisných problémov

Volkswagen predstaví do konca októbra technické riešenie emisných problémov

Koncern Volkswagen vydal oficiálnu tlačovú správu, v ktorej naznačuje ďalší postup pri riešení aféry Dieselgate. Ak sa tento problém týka aj vášho automobilu, budete počas nasledujúcich týždňov informovaní o možnosti vylepšenia emisií vášho vozidla. Automobilka opäť zdôrazňuje, že všetky autá sú bezpečné a prevádzkyschopné aj bez nejakých prípadných opráv.

Osobitné technické opatrenia majú byť predstavené do konca októbra. Súčasťou riešenia problému je aj zriadenie národných internetových stránok, ktoré budú koncernové automobilky použiť na zverejnenie nových informácií o aktuálnom vývoji celej záležitosti.

Volkswagen tiež doplnil informáciu o tom, že sa problematické motory týkajú celkovo piatich miliónov áut z dielne VW. Ako bolo predtým povedané, ďalších 1,2 milióna spadá na Škodu a zhruba dva milióny automobilov priznalo aj Audi. Vždy ide o staršie vozidlá so vznetovými motormi série EA 189. Volkswagen opäť uisťuje, že nové agregáty plniace normu Euro 6 tento problém nemajú a sú úplne v poriadku.

Len doplníme, že VW postupuje v poskytovaní informácií ohľadom Dieselgate veľmi opatrne. Aktuálne existujú iba dvaja ľudia priamo z automobilky, ktorí môžu odpovedať na otázky, nikto ďalší nič hovoriť nemôže. 

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY