vytisknout velikost písma Volkswagen ponúka majiteľom starších áut lacnejšie diely Economy

Volkswagen ponúka majiteľom starších áut lacnejšie diely Economy

Máte Volkswagen starší ako päť rokov a nechce sa vám míňať za originálne náhradné diely? Práve na vás mieri automobilka s ponukou náhradných dielov Economy. Tie sú v priemere o štvrtinu lacnejšie ako originálne diely Volkswagen s veľkým O.

Ponuka dielov Economy obsahuje okrem iného stierače, prachové a peľové filtre, výfuky a najnovšie tiež brzdy. Brzdové kotúče Economy stoja o 22 percent menej než kotúče zo sortimentu originálnych dielov, pri brzdových doštičkách činí úspora 32 percent.

Volkswagen samozrejme deklaruje, že diely Economy spĺňajú "najvyššie štandardy spoľahlivosti, bezpečnosti a kvality". Oproti originálnym dielom, ktoré sú podľa VW zhodné so súčasťami používanými vo výrobe, majú však modifikovanú konštrukciu.

Ponukou dielov Economy Volkswagen zjavne reaguje na rastúcu obľubu dielov z druhovýroby. Na tie prechádzajú najmä súkromní prevádzkovatelia áut čo najskôr po skončení záruky, pretože druhovýroba býva výrazne lacnejšia než diely priamo od automobiliek.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY