vytisknout velikost písma Volkswagen Polo sa dočkalo netradičnej úpravy. Je z neho plážový špeciál

Volkswagen Polo sa dočkalo netradičnej úpravy. Je z neho plážový špeciál

Ak plánujete na leto nákup nového kabrioletu, ale túžite po nejakej naozajstnej špecialite, potom pre vás máme jeden tip. Čo tak vynechať všetkých klasických zástupcov tejto kategórie a rovno skočiť do Volkswagenu Polo a lá plážový špeciál?

Prestavbu má na svedomí holandská spoločnosť Custom Dreams, ktorá vzala Polo GTI a trochu mu zredukovala karosériu, čo zabralo 280 hodín práce. Prakticky kompletne celý zmizol aj interiér. Ten nový ponúkne štyri športové sedadlá Recaro.

Plážový Volkswagen Polo stojí na dvojdielnych kolesách obutých do pneumatík typu run-flat. Auto dostalo aj znížený podvozok a priamo pre Polo Beach, ako sa tento špeciál volá, robený športový výfuk.

Za pozornosť stoja tiež drevené detaily a drevená podlaha v štýle jácht. No proste toto Polo vyzerá veľmi k svetu.

polo_01.jpgpolo_02.jpgpolo_03.jpgpolo_10.jpgpolo_08.jpgpolo_09.jpgpolo_04.jpgpolo_05.jpgpolo_06.jpgpolo_07.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY