vytisknout velikost písma Volkswagen Polo sa dočkalo netradičnej úpravy. Je z neho plážový špeciál

Volkswagen Polo sa dočkalo netradičnej úpravy. Je z neho plážový špeciál

Ak plánujete na leto nákup nového kabrioletu, ale túžite po nejakej naozajstnej špecialite, potom pre vás máme jeden tip. Čo tak vynechať všetkých klasických zástupcov tejto kategórie a rovno skočiť do Volkswagenu Polo a lá plážový špeciál?

Prestavbu má na svedomí holandská spoločnosť Custom Dreams, ktorá vzala Polo GTI a trochu mu zredukovala karosériu, čo zabralo 280 hodín práce. Prakticky kompletne celý zmizol aj interiér. Ten nový ponúkne štyri športové sedadlá Recaro.

Plážový Volkswagen Polo stojí na dvojdielnych kolesách obutých do pneumatík typu run-flat. Auto dostalo aj znížený podvozok a priamo pre Polo Beach, ako sa tento špeciál volá, robený športový výfuk.

Za pozornosť stoja tiež drevené detaily a drevená podlaha v štýle jácht. No proste toto Polo vyzerá veľmi k svetu.

polo_01.jpgpolo_02.jpgpolo_03.jpgpolo_10.jpgpolo_08.jpgpolo_09.jpgpolo_04.jpgpolo_05.jpgpolo_06.jpgpolo_07.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY