vytisknout velikost písma Volkswagen plánuje ešte ostrejší Golf GTI. Koncept sa ukáže pri Wörthersee

Volkswagen plánuje ešte ostrejší Golf GTI. Koncept sa ukáže pri Wörthersee

Čo predstaví budúci týždeň automobilka Škoda pri jazere Wörthersee, to už vieme, svoju novinku ale pre túto akciu samozrejme nachystal aj materský Volkswagen. A novinka to bude pomerne zaujímavá, pretože sa už teraz hovorí o tom, že sa dostane do výroby. Takže ak patríte medzi priaznivcov Golfu GTI, môžete sa tešiť na prevedenie, ktoré sa zaradí nad verziu GTI Performance.

Volkswagen chce týmto krokom zaplniť medzeru medzi GTI Performance a Golfom R, ktorú aktuálne okupuje iba Seat Leon Cupra. Vo Wörthersee sa ukáže koncept blízky sériovej výrobe s označením Golf GTI Clubsport. Benzínový dvojliter údajne bude naladený na 195 kW (265 k) a nechýba ani samosvorný diferenciál na prednej náprave.

Golf GTI Clubsport dostane vylepšenú aerodynamiku, trochu pozmenený dizajn, väčšie kolesá a výraznejší strešný spojler. Na presné oficiálne informácie si musíme ešte počkať. Zatiaľ sa špekuluje o tom, že by toto auto prišlo do predaja budúci rok.

clubsport_2.JPGclubsport_3.JPGclubsport_1.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY