vytisknout velikost písma Volkswagen plánuje ešte ostrejší Golf GTI. Koncept sa ukáže pri Wörthersee

Volkswagen plánuje ešte ostrejší Golf GTI. Koncept sa ukáže pri Wörthersee

Čo predstaví budúci týždeň automobilka Škoda pri jazere Wörthersee, to už vieme, svoju novinku ale pre túto akciu samozrejme nachystal aj materský Volkswagen. A novinka to bude pomerne zaujímavá, pretože sa už teraz hovorí o tom, že sa dostane do výroby. Takže ak patríte medzi priaznivcov Golfu GTI, môžete sa tešiť na prevedenie, ktoré sa zaradí nad verziu GTI Performance.

Volkswagen chce týmto krokom zaplniť medzeru medzi GTI Performance a Golfom R, ktorú aktuálne okupuje iba Seat Leon Cupra. Vo Wörthersee sa ukáže koncept blízky sériovej výrobe s označením Golf GTI Clubsport. Benzínový dvojliter údajne bude naladený na 195 kW (265 k) a nechýba ani samosvorný diferenciál na prednej náprave.

Golf GTI Clubsport dostane vylepšenú aerodynamiku, trochu pozmenený dizajn, väčšie kolesá a výraznejší strešný spojler. Na presné oficiálne informácie si musíme ešte počkať. Zatiaľ sa špekuluje o tom, že by toto auto prišlo do predaja budúci rok.

clubsport_2.JPGclubsport_3.JPGclubsport_1.JPG

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY