vytisknout velikost písma Volkswagen Phaeton chce byť pohodlnejší ako Mercedes triedy S

Volkswagen Phaeton chce byť pohodlnejší ako Mercedes triedy S

Budúca generácia limuzíny Volkswagen Phaeton má prísť na konci roka 2016 a už teraz sa automobilka VW poponáhľala s veľmi smelým vyhlásením. Verí, že jej auto bude najpohodlnejšie vo svojej triede, teda aj lepšie ako konkurenčný Mercedes-Benz triedy S.

Ako to chce dosiahnuť? V základe dostane Phaeton vzduchový podvozok a celkom určite aj systém monitorujúci kvalitu cesty, ako má aj Mercedes. Veľký Volkswagen má mať aj aktívny systém potláčania hluku, ktorý funguje tak, že senzory detegujú zdroj nežiaduceho zvuku a audio systém proti nemu pošle opačnú zvukovú vlnu, ktorá ho vyruší.

Nemecký Auto Motor und Sport prišiel tiež so správou, že chystaný Phaeton bude vedieť jazdiť úplne sám v rýchlostiach do 60 km/h. Systém umožňujúci autonómnu jazdu bez potreby držať volant ale zrejme bude fungovať predovšetkým v kolónach a pomaly sa pohybujúcej prevádzke.

Dizajn nového automobilu Volkswagen Phaeton by mohol značne pripomínať nový Passat, ale očakávajte mohutnejšie prevedení provy. Čo sa techniky týka, je všetko ešte zahalené tajomstvom, ale asi sa dá počítať s motormi 3.0 TDI, jednotkou s elektrickým turbom a aj s plug-in hybridným pohonom.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY