vytisknout velikost písma Volkswagen Passat TDI Bluemotion má spotrebu len 3,7 litra na 100 km

Volkswagen Passat TDI Bluemotion má spotrebu len 3,7 litra na 100 km

Teda, aspoň v laboratóriu podľa aktuálne platnej normy NEDC, takže sa automobilka Volkswagen môže pochváliť emisiami CO2 95 g/km. Aké to má výhody? Nízke alebo vôbec žiadne dane z prevádzky vozidla podľa toho, v akej krajine žijete.

Než príde do predaja plug-in hybrid GTE, je nový Volkswagen Passat Bluemotion najúspornejší model z rady. Poháňa ho naftový štvorvalec 1.6 TDI s výkonom 88 kW (120 k) a krútiacim momentom 250 Nm. Vozidlo je štandardne vybavené šesťstupňovým manuálom a predáva sa ako vo verzii sedan, tak aj ako kombi Variant.

Kombinovanú spotrebu 3,7 litra nafty na 100 km dopĺňa ešte hodnota 4,3 litra na 100 km v meste a 3,3 litra na 100 km mimo mesta. Hodnoty spotreby a emisií sú zhodné pre obe karosárske varianty úsporného Volkswagenu Passat.

Model Bluemotion sa odlišuje aerodynamickými úpravami na zníženie odporu vzduchu, optimalizovanými prevodovými pomermi a aerodynamicky efektívnymi 16" kolesami s pneumatikami s nízkym valivým odporom. Volkswagen si nechá v Nemecku za sedan zaplatiť minimálne 29 425 eur, za Variant 30 500 eur.

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Záujemcovia o lacnejšiu alternatívu skôr automaticky volili Defender, lenže ten už si dnes nekúpite. Okrem Jeepu Wrangler je tak Professional posledným zástupcom svojho druhu.

16. 5. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY