vytisknout velikost písma Volkswagen Passat TDI Bluemotion má spotrebu len 3,7 litra na 100 km

Volkswagen Passat TDI Bluemotion má spotrebu len 3,7 litra na 100 km

Teda, aspoň v laboratóriu podľa aktuálne platnej normy NEDC, takže sa automobilka Volkswagen môže pochváliť emisiami CO2 95 g/km. Aké to má výhody? Nízke alebo vôbec žiadne dane z prevádzky vozidla podľa toho, v akej krajine žijete.

Než príde do predaja plug-in hybrid GTE, je nový Volkswagen Passat Bluemotion najúspornejší model z rady. Poháňa ho naftový štvorvalec 1.6 TDI s výkonom 88 kW (120 k) a krútiacim momentom 250 Nm. Vozidlo je štandardne vybavené šesťstupňovým manuálom a predáva sa ako vo verzii sedan, tak aj ako kombi Variant.

Kombinovanú spotrebu 3,7 litra nafty na 100 km dopĺňa ešte hodnota 4,3 litra na 100 km v meste a 3,3 litra na 100 km mimo mesta. Hodnoty spotreby a emisií sú zhodné pre obe karosárske varianty úsporného Volkswagenu Passat.

Model Bluemotion sa odlišuje aerodynamickými úpravami na zníženie odporu vzduchu, optimalizovanými prevodovými pomermi a aerodynamicky efektívnymi 16" kolesami s pneumatikami s nízkym valivým odporom. Volkswagen si nechá v Nemecku za sedan zaplatiť minimálne 29 425 eur, za Variant 30 500 eur.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY