vytisknout velikost písma Volkswagen Passat sa dočkal tuningu od JMS Fahrzeugteile

Volkswagen Passat sa dočkal tuningu od JMS Fahrzeugteile

Na svete je ďalší tuning pre najnovšie vydanie Volkswagenu Passat. Tentoraz sa o neho postarala nemecká spoločnosť JMS Fahrzeugteile, ktorá pripravila nový bodykit, výraznejšie kolesá aj vylepšený podvozok.

K dispozícii sú zatiaľ len fotografie ukazujúce upravený Passat spredu, kde nájdeme vylepšený nárazník a vidieť sú tiež nové devätnásťpalcové kolesá obuté do pneumatík s rozmerom 235/35 R19. Mimochodom za túto sadu diskov aj s pneumatikami si ľudia v JMS naúčtujú 1 899 eur.

Komu to nestačí, respektíve kto má na útratu ďalších 1 749 eur, ten si môže nechať nainštalovať športové odpruženie, čo zároveň znamená aj o päť centimetrov menšiu svetlú výšku vpredu a o štyri centimetre znížený podvozok vzadu. A ak stále nie je výsledok podľa vašich predstáv, potom môžete nechať na voz pridať ešte napríklad športový výfuk.

Ako JMS Fahrzeugteile upozorňuje vo svojej tlačovej správe, všetky potrebné diely pochádzajú výlučne z Nemecka.

fhr_4.jpgfhr_1.jpgfhr_2.jpgfhr_3.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY