vytisknout velikost písma Volkswagen Passat sa dočkal tuningu od JMS Fahrzeugteile

Volkswagen Passat sa dočkal tuningu od JMS Fahrzeugteile

Na svete je ďalší tuning pre najnovšie vydanie Volkswagenu Passat. Tentoraz sa o neho postarala nemecká spoločnosť JMS Fahrzeugteile, ktorá pripravila nový bodykit, výraznejšie kolesá aj vylepšený podvozok.

K dispozícii sú zatiaľ len fotografie ukazujúce upravený Passat spredu, kde nájdeme vylepšený nárazník a vidieť sú tiež nové devätnásťpalcové kolesá obuté do pneumatík s rozmerom 235/35 R19. Mimochodom za túto sadu diskov aj s pneumatikami si ľudia v JMS naúčtujú 1 899 eur.

Komu to nestačí, respektíve kto má na útratu ďalších 1 749 eur, ten si môže nechať nainštalovať športové odpruženie, čo zároveň znamená aj o päť centimetrov menšiu svetlú výšku vpredu a o štyri centimetre znížený podvozok vzadu. A ak stále nie je výsledok podľa vašich predstáv, potom môžete nechať na voz pridať ešte napríklad športový výfuk.

Ako JMS Fahrzeugteile upozorňuje vo svojej tlačovej správe, všetky potrebné diely pochádzajú výlučne z Nemecka.

fhr_4.jpgfhr_1.jpgfhr_2.jpgfhr_3.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY