vytisknout velikost písma Volkswagen Passat s paketom R-Line nie je športovejší

Volkswagen Passat s paketom R-Line nie je športovejší

Aspoň teda nie po stránke techniky, pretože všetko sa točí okolo výbavy. Paket R-Line pre nový Volkswagen Passat je vlastne rozšírenie dostupných výbavových línií o výraznejší bodykit s inými nárazníkmi, spojlermi, difúzorom a tiež s detailmi typu zatmavených LED svetiel.

Keď opomenieme všadeprítomné znaky R-line okolo celého auta, dostaneme napríklad anatomické sedačky v kombinácii látka / koža s výraznejším bočným vedením a pre automat páčky pod volant pre manuálne radenie.

Pre nový Passat s paketom R-line možno dokúpiť aj ďalšie prvky ako napríklad 17", 18" alebo 19" a znížený športový podvozok, ktorý ale môžete zaobstarať aj na obyčajného Passata bez R-line paketu. Na našom trhu bola cena paketu R- line pre nový Passat stanovená zhruba na 600 eur.

passat_rline_1.JPGpassat_rline_2.JPGpassat_rline_3.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY