vytisknout velikost písma Volkswagen Passat s paketom R-Line nie je športovejší

Volkswagen Passat s paketom R-Line nie je športovejší

Aspoň teda nie po stránke techniky, pretože všetko sa točí okolo výbavy. Paket R-Line pre nový Volkswagen Passat je vlastne rozšírenie dostupných výbavových línií o výraznejší bodykit s inými nárazníkmi, spojlermi, difúzorom a tiež s detailmi typu zatmavených LED svetiel.

Keď opomenieme všadeprítomné znaky R-line okolo celého auta, dostaneme napríklad anatomické sedačky v kombinácii látka / koža s výraznejším bočným vedením a pre automat páčky pod volant pre manuálne radenie.

Pre nový Passat s paketom R-line možno dokúpiť aj ďalšie prvky ako napríklad 17", 18" alebo 19" a znížený športový podvozok, ktorý ale môžete zaobstarať aj na obyčajného Passata bez R-line paketu. Na našom trhu bola cena paketu R- line pre nový Passat stanovená zhruba na 600 eur.

passat_rline_1.JPGpassat_rline_2.JPGpassat_rline_3.JPG

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY