vytisknout velikost písma Volkswagen Passat s paketom R-Line nie je športovejší

Volkswagen Passat s paketom R-Line nie je športovejší

Aspoň teda nie po stránke techniky, pretože všetko sa točí okolo výbavy. Paket R-Line pre nový Volkswagen Passat je vlastne rozšírenie dostupných výbavových línií o výraznejší bodykit s inými nárazníkmi, spojlermi, difúzorom a tiež s detailmi typu zatmavených LED svetiel.

Keď opomenieme všadeprítomné znaky R-line okolo celého auta, dostaneme napríklad anatomické sedačky v kombinácii látka / koža s výraznejším bočným vedením a pre automat páčky pod volant pre manuálne radenie.

Pre nový Passat s paketom R-line možno dokúpiť aj ďalšie prvky ako napríklad 17", 18" alebo 19" a znížený športový podvozok, ktorý ale môžete zaobstarať aj na obyčajného Passata bez R-line paketu. Na našom trhu bola cena paketu R- line pre nový Passat stanovená zhruba na 600 eur.

passat_rline_1.JPGpassat_rline_2.JPGpassat_rline_3.JPG

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY