vytisknout velikost písma Volkswagen Passat novej generácie na prvých oficiálnych nákresoch

Volkswagen Passat novej generácie na prvých oficiálnych nákresoch

Hlavnou udalosťou tohto roka je z pohľadu automobilky Volkswagen jednoznačne príchod novej generácie modelu Passat. Pred pár dňami nám predstavitelia automobilky sľúbili, že postupné odhaľovanie začne veľmi skoro. A ako povedali, tak sa aj stalo. Na svete sú prvé oficiálne nákresy naznačujúce dizajn nemeckej novinky.

Už pri letmom pohľade nemožno prehliadnuť, že Passat nadviaže na to, čo sme videli u konceptov CrossBlue Coupe a T-Roc. Karoséria skôr pripomína štvordverové kupé než klasický sedan. Celková dĺžka by mala zostať zachovaná, zníži sa ale výška. Volkswagen taktiež sľubuje viac miesta pre kolená cestujúcich a objemnejší batožinový priestor.

O motoroch, ktoré by mali byť v ponuke, sme písali už minulý rok. Očakávajú sa benzínové jednotky 1.4 TSI, 1.8 TSI a 2.0 TSI, v prípade dieselov to bude jedna-šestka TDI a dvojliter, a to až o výkone 240 koní. Počíta sa tiež s hybridom a chýbať samozrejme nebude ani verzia s pohonom všetkých kolies.

Na ďalšie informácie zaručene nebudeme dlho čakať.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY