vytisknout velikost písma Volkswagen Passat novej generácie na prvých oficiálnych nákresoch

Volkswagen Passat novej generácie na prvých oficiálnych nákresoch

Hlavnou udalosťou tohto roka je z pohľadu automobilky Volkswagen jednoznačne príchod novej generácie modelu Passat. Pred pár dňami nám predstavitelia automobilky sľúbili, že postupné odhaľovanie začne veľmi skoro. A ako povedali, tak sa aj stalo. Na svete sú prvé oficiálne nákresy naznačujúce dizajn nemeckej novinky.

Už pri letmom pohľade nemožno prehliadnuť, že Passat nadviaže na to, čo sme videli u konceptov CrossBlue Coupe a T-Roc. Karoséria skôr pripomína štvordverové kupé než klasický sedan. Celková dĺžka by mala zostať zachovaná, zníži sa ale výška. Volkswagen taktiež sľubuje viac miesta pre kolená cestujúcich a objemnejší batožinový priestor.

O motoroch, ktoré by mali byť v ponuke, sme písali už minulý rok. Očakávajú sa benzínové jednotky 1.4 TSI, 1.8 TSI a 2.0 TSI, v prípade dieselov to bude jedna-šestka TDI a dvojliter, a to až o výkone 240 koní. Počíta sa tiež s hybridom a chýbať samozrejme nebude ani verzia s pohonom všetkých kolies.

Na ďalšie informácie zaručene nebudeme dlho čakať.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY