vytisknout velikost písma Volkswagen Passat novej generácie na prvých oficiálnych nákresoch

Volkswagen Passat novej generácie na prvých oficiálnych nákresoch

Hlavnou udalosťou tohto roka je z pohľadu automobilky Volkswagen jednoznačne príchod novej generácie modelu Passat. Pred pár dňami nám predstavitelia automobilky sľúbili, že postupné odhaľovanie začne veľmi skoro. A ako povedali, tak sa aj stalo. Na svete sú prvé oficiálne nákresy naznačujúce dizajn nemeckej novinky.

Už pri letmom pohľade nemožno prehliadnuť, že Passat nadviaže na to, čo sme videli u konceptov CrossBlue Coupe a T-Roc. Karoséria skôr pripomína štvordverové kupé než klasický sedan. Celková dĺžka by mala zostať zachovaná, zníži sa ale výška. Volkswagen taktiež sľubuje viac miesta pre kolená cestujúcich a objemnejší batožinový priestor.

O motoroch, ktoré by mali byť v ponuke, sme písali už minulý rok. Očakávajú sa benzínové jednotky 1.4 TSI, 1.8 TSI a 2.0 TSI, v prípade dieselov to bude jedna-šestka TDI a dvojliter, a to až o výkone 240 koní. Počíta sa tiež s hybridom a chýbať samozrejme nebude ani verzia s pohonom všetkých kolies.

Na ďalšie informácie zaručene nebudeme dlho čakať.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY