vytisknout velikost písma Volkswagen Passat B8 na fotkách z Číny, od európskeho sa líšiť nemá

Pripravovaná, tentoraz konečne zrejme už naozaj nová generácia modelu Volkswagen Passat naberá na konkrétnejších obrysoch.

Čínsky server Autohome priniesol zábery, ktoré ukazujú síce nie príliš kvalitný, zato nemaskovaný pohľad na pripravovanú generáciu modelového radu Volkswagen Passat B8, a to vrátane náhľadov do interiéru. Ako sme písali už koncom minulého roka, Volkswagen Passat B8 dostane modulárnu platformu MQB, dlhší rázvor, širší rozchod a rozmernejší batožinový priestor. Čínske prevedenie (na snímkach) má vynikať predĺženým rázvorom náprav, inak bude ale zrejme zodpovedať európskej verzii, s ktorou sa možno už na sklonku tohto roka začneme stretávať aj na našich cestách.

VW Passat B8 China prev 1.jpgVW Passat B8 China prev 2.jpg

V Číne sa tento Passat bude predávať pod menom Volkswagen Magotan a vyrábaný bude tradične na linkách továrne FAW-VW. Okrem novej podlahovej plošiny ponúkne Passat B8 výhradne štvorvalcové motory ("policajné" Passaty V6 3,6 l sa tak stanú minulosťou) s objemami do 2,0 l, ktoré majú dosahovať výkon 231 koní z dieselových a 280 koní u zážihových variantov.

Ak príliš neveríte tomu, že by sa do sériovej výroby mohli dostať úzke, efektne pôsobiace koncovky výfukov ústiace spodnou časťou zadného nárazníka, my tomu celkom veríme, pretože sme ich videli už aj vlani na videu z testovania prototypu v Európe. Palubná doska prinesie namiesto rovnakého hranatého "odkvapu" elegantne pôsobiaci zaoblený vzhľad a hodnotnejšie prepracovaný prístrojový štít so samostatnými tubusmi pre hlavné prístroje.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY