vytisknout velikost písma Volkswagen Passat B8 na fotkách z Číny, od európskeho sa líšiť nemá

Pripravovaná, tentoraz konečne zrejme už naozaj nová generácia modelu Volkswagen Passat naberá na konkrétnejších obrysoch.

Čínsky server Autohome priniesol zábery, ktoré ukazujú síce nie príliš kvalitný, zato nemaskovaný pohľad na pripravovanú generáciu modelového radu Volkswagen Passat B8, a to vrátane náhľadov do interiéru. Ako sme písali už koncom minulého roka, Volkswagen Passat B8 dostane modulárnu platformu MQB, dlhší rázvor, širší rozchod a rozmernejší batožinový priestor. Čínske prevedenie (na snímkach) má vynikať predĺženým rázvorom náprav, inak bude ale zrejme zodpovedať európskej verzii, s ktorou sa možno už na sklonku tohto roka začneme stretávať aj na našich cestách.

VW Passat B8 China prev 1.jpgVW Passat B8 China prev 2.jpg

V Číne sa tento Passat bude predávať pod menom Volkswagen Magotan a vyrábaný bude tradične na linkách továrne FAW-VW. Okrem novej podlahovej plošiny ponúkne Passat B8 výhradne štvorvalcové motory ("policajné" Passaty V6 3,6 l sa tak stanú minulosťou) s objemami do 2,0 l, ktoré majú dosahovať výkon 231 koní z dieselových a 280 koní u zážihových variantov.

Ak príliš neveríte tomu, že by sa do sériovej výroby mohli dostať úzke, efektne pôsobiace koncovky výfukov ústiace spodnou časťou zadného nárazníka, my tomu celkom veríme, pretože sme ich videli už aj vlani na videu z testovania prototypu v Európe. Palubná doska prinesie namiesto rovnakého hranatého "odkvapu" elegantne pôsobiaci zaoblený vzhľad a hodnotnejšie prepracovaný prístrojový štít so samostatnými tubusmi pre hlavné prístroje.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY