vytisknout velikost písma Volkswagen Passat B8 na fotkách z Číny, od európskeho sa líšiť nemá

Pripravovaná, tentoraz konečne zrejme už naozaj nová generácia modelu Volkswagen Passat naberá na konkrétnejších obrysoch.

Čínsky server Autohome priniesol zábery, ktoré ukazujú síce nie príliš kvalitný, zato nemaskovaný pohľad na pripravovanú generáciu modelového radu Volkswagen Passat B8, a to vrátane náhľadov do interiéru. Ako sme písali už koncom minulého roka, Volkswagen Passat B8 dostane modulárnu platformu MQB, dlhší rázvor, širší rozchod a rozmernejší batožinový priestor. Čínske prevedenie (na snímkach) má vynikať predĺženým rázvorom náprav, inak bude ale zrejme zodpovedať európskej verzii, s ktorou sa možno už na sklonku tohto roka začneme stretávať aj na našich cestách.

VW Passat B8 China prev 1.jpgVW Passat B8 China prev 2.jpg

V Číne sa tento Passat bude predávať pod menom Volkswagen Magotan a vyrábaný bude tradične na linkách továrne FAW-VW. Okrem novej podlahovej plošiny ponúkne Passat B8 výhradne štvorvalcové motory ("policajné" Passaty V6 3,6 l sa tak stanú minulosťou) s objemami do 2,0 l, ktoré majú dosahovať výkon 231 koní z dieselových a 280 koní u zážihových variantov.

Ak príliš neveríte tomu, že by sa do sériovej výroby mohli dostať úzke, efektne pôsobiace koncovky výfukov ústiace spodnou časťou zadného nárazníka, my tomu celkom veríme, pretože sme ich videli už aj vlani na videu z testovania prototypu v Európe. Palubná doska prinesie namiesto rovnakého hranatého "odkvapu" elegantne pôsobiaci zaoblený vzhľad a hodnotnejšie prepracovaný prístrojový štít so samostatnými tubusmi pre hlavné prístroje.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY