vytisknout velikost písma Volkswagen Passat B8 na fotkách z Číny, od európskeho sa líšiť nemá

Pripravovaná, tentoraz konečne zrejme už naozaj nová generácia modelu Volkswagen Passat naberá na konkrétnejších obrysoch.

Čínsky server Autohome priniesol zábery, ktoré ukazujú síce nie príliš kvalitný, zato nemaskovaný pohľad na pripravovanú generáciu modelového radu Volkswagen Passat B8, a to vrátane náhľadov do interiéru. Ako sme písali už koncom minulého roka, Volkswagen Passat B8 dostane modulárnu platformu MQB, dlhší rázvor, širší rozchod a rozmernejší batožinový priestor. Čínske prevedenie (na snímkach) má vynikať predĺženým rázvorom náprav, inak bude ale zrejme zodpovedať európskej verzii, s ktorou sa možno už na sklonku tohto roka začneme stretávať aj na našich cestách.

VW Passat B8 China prev 1.jpgVW Passat B8 China prev 2.jpg

V Číne sa tento Passat bude predávať pod menom Volkswagen Magotan a vyrábaný bude tradične na linkách továrne FAW-VW. Okrem novej podlahovej plošiny ponúkne Passat B8 výhradne štvorvalcové motory ("policajné" Passaty V6 3,6 l sa tak stanú minulosťou) s objemami do 2,0 l, ktoré majú dosahovať výkon 231 koní z dieselových a 280 koní u zážihových variantov.

Ak príliš neveríte tomu, že by sa do sériovej výroby mohli dostať úzke, efektne pôsobiace koncovky výfukov ústiace spodnou časťou zadného nárazníka, my tomu celkom veríme, pretože sme ich videli už aj vlani na videu z testovania prototypu v Európe. Palubná doska prinesie namiesto rovnakého hranatého "odkvapu" elegantne pôsobiaci zaoblený vzhľad a hodnotnejšie prepracovaný prístrojový štít so samostatnými tubusmi pre hlavné prístroje.

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY