vytisknout velikost písma Volkswagen Passat Alltrack pridáva skoro tri centimetre

Volkswagen Passat Alltrack pridáva skoro tri centimetre

Nový poloterénny Volkswagen Passat Alltrack sa v Ženeve vyťahuje so svojím o 27,5 mm prizvdihnutým podvozkom. Nové sú aj nárazníky a výrazné doplnky z imitácie chrómu majú model viac odlíšiť od klasického kombi VW Passat. Predaj nového Alltracku bude zahájený v septembri 2015. Popri koncepte Sport Coupé GTE je to tak ďalšia variácia na tému "nový Passat".

DLF_7064.JPGDLF_7069.JPGDLF_7078.JPGImitácia chrómu na prahoch, nárazníkoch a zrkadlách možno bude pre niekoho trochu púťová. Každý Passat Alltrack má pohon všetkých kolies a o 27,5 mm zdvihnutý podvozok.

Pod kapotou očakávajte motory 2.0 TDI naladené na 150, 190 alebo dokonca 240 koní v prevedení bi-turbo. Benzín spaľuje buď tisícštyristovka s výkonom 150 koní, alebo motor 2.0 TSI s výkonom 220 koní. Všetky Passaty Alltrack majú samozrejme pohon všetkých kolies.

V základe nájdete trochu bohatšiu výbavu ako u úplne základného Passata, auto tiež dostane minimálne 17 "ráfiky, aj keď veľa ľudí asi zvolí príplatkové 18" alebo dokonca 19 "disky. Samozrejmosťou bude možnosť kombinovať vybrané motory s prevodovkou DSG, najsilnejší diesel ju má štandardne.

DLF_7066.JPGDLF_7072.JPGDLF_7075.JPGIMG_5918.JPGIMG_5919.JPG

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY