vytisknout velikost písma Volkswagen Passat Alltrack pridáva skoro tri centimetre

Volkswagen Passat Alltrack pridáva skoro tri centimetre

Nový poloterénny Volkswagen Passat Alltrack sa v Ženeve vyťahuje so svojím o 27,5 mm prizvdihnutým podvozkom. Nové sú aj nárazníky a výrazné doplnky z imitácie chrómu majú model viac odlíšiť od klasického kombi VW Passat. Predaj nového Alltracku bude zahájený v septembri 2015. Popri koncepte Sport Coupé GTE je to tak ďalšia variácia na tému "nový Passat".

DLF_7064.JPGDLF_7069.JPGDLF_7078.JPGImitácia chrómu na prahoch, nárazníkoch a zrkadlách možno bude pre niekoho trochu púťová. Každý Passat Alltrack má pohon všetkých kolies a o 27,5 mm zdvihnutý podvozok.

Pod kapotou očakávajte motory 2.0 TDI naladené na 150, 190 alebo dokonca 240 koní v prevedení bi-turbo. Benzín spaľuje buď tisícštyristovka s výkonom 150 koní, alebo motor 2.0 TSI s výkonom 220 koní. Všetky Passaty Alltrack majú samozrejme pohon všetkých kolies.

V základe nájdete trochu bohatšiu výbavu ako u úplne základného Passata, auto tiež dostane minimálne 17 "ráfiky, aj keď veľa ľudí asi zvolí príplatkové 18" alebo dokonca 19 "disky. Samozrejmosťou bude možnosť kombinovať vybrané motory s prevodovkou DSG, najsilnejší diesel ju má štandardne.

DLF_7066.JPGDLF_7072.JPGDLF_7075.JPGIMG_5918.JPGIMG_5919.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY