vytisknout velikost písma Volkswagen Passat Alltrack pridáva skoro tri centimetre

Volkswagen Passat Alltrack pridáva skoro tri centimetre

Nový poloterénny Volkswagen Passat Alltrack sa v Ženeve vyťahuje so svojím o 27,5 mm prizvdihnutým podvozkom. Nové sú aj nárazníky a výrazné doplnky z imitácie chrómu majú model viac odlíšiť od klasického kombi VW Passat. Predaj nového Alltracku bude zahájený v septembri 2015. Popri koncepte Sport Coupé GTE je to tak ďalšia variácia na tému "nový Passat".

DLF_7064.JPGDLF_7069.JPGDLF_7078.JPGImitácia chrómu na prahoch, nárazníkoch a zrkadlách možno bude pre niekoho trochu púťová. Každý Passat Alltrack má pohon všetkých kolies a o 27,5 mm zdvihnutý podvozok.

Pod kapotou očakávajte motory 2.0 TDI naladené na 150, 190 alebo dokonca 240 koní v prevedení bi-turbo. Benzín spaľuje buď tisícštyristovka s výkonom 150 koní, alebo motor 2.0 TSI s výkonom 220 koní. Všetky Passaty Alltrack majú samozrejme pohon všetkých kolies.

V základe nájdete trochu bohatšiu výbavu ako u úplne základného Passata, auto tiež dostane minimálne 17 "ráfiky, aj keď veľa ľudí asi zvolí príplatkové 18" alebo dokonca 19 "disky. Samozrejmosťou bude možnosť kombinovať vybrané motory s prevodovkou DSG, najsilnejší diesel ju má štandardne.

DLF_7066.JPGDLF_7072.JPGDLF_7075.JPGIMG_5918.JPGIMG_5919.JPG

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY